17:24:46 - پنج‌شنبه 7 مه 2020
فرماندا ر پارس آباد:
ارائه خدمات عمومی، منوط به رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم است
بعد از بیمارستان اردبیل شهرستان پارس آباد دومین شهرستانی است که به اورژانس تخصصی در درمان کرونا مجهز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد و اعضای عضو این ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه گفت: روسا و مدیران دستگاه‌ها مسئولیت مستقیم رعایت پروتکل‌ها و مهار بیماری کرونا در مجموعه تحت امر خود را بر عهده دارند.

حاجی پور خاطرنشان کرد: اگرچه بیماری کرونا در کشور ما کنترل شده است اما همچنان مهار نشده است و نیازمند رعایت پروتکل های ابلاغی و فواصل اجتماعی و درک صحیح از مبارزه با بیماری کروناست.

وی گفت: عدم رعایت پروتکل های ابلاغی، مقاومت و بی توجهی در خصوص بیماری کرونا از سوی هر کارمند،مدیر و مسئولی منجر به انفصال از خدمت خواهد شد.

قربانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد نیز در این جلسه گفت: سهم هر یک از شهرستانهای تابعه، یک پنجم از مجموع بیماران کرونایی است که جهت مداوا بیمارانشان را به شهرستان پارس آباد اعزام می‌کنند.

وی با تقدیر از زحمات رسانه ها دراطلاع رسانی و انتشار اخبار مربوط به کرونا، افزود: سهم ۲۱ درصدی روستاها از بستری های کرونایی در بیمارستان ها و ۷۹ درصدی شهرها، بیانگر وخامت اوضاع شهرها نسبت به روستاهاست.

قربانی تصریح کرد: بعد از بیمارستان اردبیل شهرستان پارس آباد دومین شهرستانی است که به اورژانس تخصصی در درمان کرونا مجهز شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد با بیان اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت این شهرستان غربالگری شده است، تصریح کرد: نظارت بر دفن بهداشتی و اصولی سبب نهادینه شدن این فرایند در شهرستان شده است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1524
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871331
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي