15:40:49 - دوشنبه 4 فوریه 2019
با حضور فرماندار شهرستان پارس آباد صورت گرفت؛
افتتاحیه های چهارمین روز از چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان پارس آباد
دیدار با معاون مدیر کل برق استان ، افتتاح ترانس برق ۱۲۵ولتی ، شرکت در ویژه برنامه دانشگاه آزاد اسلامی و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شرکت کشت و صنعت مغان از جمله برنامه های چهارمین روز از چهلمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان پارس آباد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ امروز دوشنبه چهاردهم بهمن ماه ، مصادف با چهارمین روز از دهه مبارک فجر در شهرستان ارس آباد با حضور معاون مدیر کل برق استان ، فرماندار شهرستان پارس آباد و دیگر مدیران دستگاهها ترانس برق ۱۲۵ کاوه در شهرک فجر پارس اباد به بهره برداری رسید.

عباسی معاون مدیر کل برق استان در این افتتاحیه تصریح کرد: حدفاصل ما بین هفته دولت تا دهه فجر در شهرستان پارس آباد افزون بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پروژه برق به بهره برداری رسیده است.

معاون مدیر کل برق استان خاطر نشان ساخت: پروژه حاضر که بصورت نمادین در حال اقتتاح است در راستای بر طرف نمودن ظرفیت برق منطقه می باشد که با تقویت و ترانس گذاری همچنین افزایش سطح مقاطع سیمها و وصل نمودن فیدرها به همدیگر قابلیت اطمینان شبکه ارتقا پیدا کرده است.

معاون مدیر کل برق استان ابراز داشت: از ۴ قشلاقی که برنامه ریری برای ایجاد زیرساخت برق در آنها در دستور کار گرفته است دو قشلاق تیرگذاری شده و تنها دو قشلاق باقی مانده است که با اتمام این دو قشلاق میتوانیم ادعا کنیم که تمامی روستاها و قشلاقات بالای ده خانوار از نعمت برق بهره مند شده اند.

اجرای برنامه جشن انقلاب در دانشگاه آزاد که با حضور فرماندار و روسای دانشگاهها و مدیران دستگاهها برگزار شد ، دومین برنامه از سلسه برنامه های امروز شهرستان پارس آباد در چهارمین روز از دهه مبارک فجر بود.

پیل پایه بعنوان میزبان این برنامه پس از خوشامدگویی و تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر پیشرفت های کشور را بعد از انقلاب بصورت یک پکیج در نظر بگیریم توسعه و پیشرفت های علمی پزشکی در این دوره یکی از مولفه های پیشرفت در این دوره است که کشوزمان بعنوان یک قطب توسعه در جهان محسوب می شود و دستاوردهای خارق العاده ای را در این زمینه کسب کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از رشد ۷۵ برابری سرعت علم پزشکی در ایران سخن گفت و یادآوری کرد: نمونه بازر این پیشرفت چهارگوشه همسایگان ایران است که برای مداوا به سمت کشورمان سرازیر شده اند و به توسعه علمی پزشکی در کشورمان معترف هستند.

پیل پایه رتبه ایران در دانش هسته ای را دهم و در نانو رتبه ششم اعلام کرد و افزود: ایران در بسیاری از علوم فنون جهان حرف برای گفتن دارد که از جمله آنها دانش ریست فناوری، دانش کشاورزی، سد سازی ،علم هیدرولیک ،حوزه راه و فناوری هوا فضا که در رتبه هشتم جهان و در سلول های بنیادین در رتبه اول منطقه هستیم و در سرعت شدت تولید در جهان اول بوده و در رتبه علمی در رتبه ۱۶ جهان هستیم که همه اینها با در پایگاه علمی اکاپوس و تامسون روییترز مستند است که در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی بدست آمده است.

وی گفت: دانشگاه ازاد که مولود انقلاب است سهمش از تولید علم در کشور ۳۰ درصد است و  تولید مقالات این دانشگاه در کشور هم اکنون برابری میکند با مقالات کل کشور که در سال ۵۷ تولید شده بود و این شاخص نشانگر رشد ۲۰ برابری تولید علم در این دانشگاه است و اگر ما امروز ظهور و بروز این پیشرفت را ملاحضه نمی کنیم بدلیل حلقه گمشده ارتباط دانشگاه با صنعت یا بعبارتی تولید علم با تولید فناوری است.

رئیس دانشگاه آزاد از رتبه سوم دانشگاه آزاد در جهان از لحاظ دانشجو سخن گفت و افزود: دانشگاه آزاد اکنون با ۵ میلیون فارغ التحصیل ، ۱۰ میلیون متر مربع فضای آموزشی ،۷۰ هزار هیئت علمی و بزرگترین و اولین دانشگاه حضوری جهان است.

پیل پایه خاطر نشان ساخت: دانشگاه آزاد پارس آباد بعنوان مولود انقلاب در سال ۷۹ تاسیس شده است و از بین ۲۷۵۰ دانشگاه در کشور رتبه ۲۷۷ را به خود اختصاص داده است و جزو ۱۰ درصد دانشگاههای برتر کشور است، در رنکینگ جهانی نیز دانشگاه آزاد پارس آباد در رتبه ۱۳ هزارم  قرار دارد و دستاوردهای قابل توجهی به لحاظ علمی، فرهنگی و اجتماعی در شهرستان پارس آباد کسب کرده است.

حضور در برنامه های فرهنگی شرکت کشت و صنعت مغان واقع در سالن اجتماعات شهرک شهید غفاری مقصد بعدی فرماندار شهرستان پارس آبادد ر چهارمین روز از ایام مبارک دهه فجر بود که با حضور هیئت مدیره و نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه اردبیل و کارکنان و پرسنل این شرکت برگزار شده بود.

علایی عضو هیئت مدیره شرکت مغان نیز در این اجتماع دستاوردهای انقلاب اسلامی را چشمگیر دانست و تصریح کرد: حفظ کرامت انسانی و هویت فرهنگی و دینی یکی از نقاط بارز دوران انقلاب است که در زیر یوغ استکبار جهانی در حال لگد مال شدن بود اما امام ره مانع از فروپاشی هویت فرهنگی دینی مردم در این کشور شد.

عضو هیئت مدیره شرکت مغان به غیرت سترگ ایرانی ها در دوران انقلاب اشاره کرد و گفت: علیرغم حمایت های استکبار جهانی از رژیم فاسد پهلوی مردم ایران با غیرت مثال زدنی خود همراه امام به حمایت از رهنمودهای پیر فرزانه پرداختند و در سال ۵۸ شاه ملعون را همراه با لانه جاسوسی امریکا برای همیشه از کشور بیرون انداختند و شر خائنان را از این کشور کوتاه کردند.

 

خبرنگار: رضا امیرپور

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1418
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902491
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي