16:07:37 - دوشنبه 14 ژانویه 2019
در حاشیه دیدار هیئت مدیره نظام پرستاری با فرماندار پارس آباد:
افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان پارس آباد در دهه فجر امسال
فرماندار شهرستان پارس آباد در دیدار با هیئت مدیره نظام پرستاری از افتتاح بیمارستان شهدا در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: پرستاران ایثارگران حقیقی جامعه امروز هستند و زبان از بیان محبت ها و توصیف وسعت خدمات پرستاران قاصر است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ بمناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، ظهر امروز دوشنبه هیئت مدیره نظام پرستاری با فرماندار شهرستان پارس آباد در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این دیدار پرستاران را زحمتکش ترین قشر جامعه توصیف کرد و گفت: تلاش و زحمات پرستاران در قیاس با سایر اقشار جامعه غیر قابل مقایسه است.

علایی تصریح کرد: پرستاران ایثارگران حقیقی جامعه امروز هستند و زبان از بیان محبت ها و توصیف وسعت خدمات پرستاران قاصر است و دیدگاه ما به این قشر تلاشگر مثبت و فراتر از حد انتظار است.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد: طبق مذاکرات بعمل آمده بحث معوض بودن بیمارستان شهدا(۱۶۰تختخوابی شهرستان پارس آباد) منتفی است و بزودی از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای این بیمارستان جذب نیرو خواهد شد.

وی به افتتاح بیمارستان شهدا در دهه فجر سال جاری اشاره کرد و افزود: افتتاح بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی به دلیل کسورات جزئی و کمبود اعتبار به سال آینده موکول شده بود که با مذاکرات بعمل آمده و تامین اعتبار ۱۰ میلیاردی افتتاح آن تسریع و به دهه فجر امسال موکول شد و طی روزهای آتی به بهره برداری کامل خواهد رسید.

علایی ابراز داشت: تمام تلاش ما ایسنت که مشکلات پرستاران و پرسنل بیمارستانها و مراکز درمانی شهرستان پارس آباد مرتفع شود و انشالله با افتتاح بیمارستان شهدا مشکلاتی از جمله کمبود فضای فیزیکی،کمبود پرسنل و معضلات ازدحام جمعیت و ترافیک کاری به پایین ترین سطح ممکن کاهش خواهد یافت.

فرماندار پارس آباد به رای دیوان عدالت اداری در خصوص سخت و زیان آور بودن شغل پرستاران اشاره کرد و گفت: اجرای مشاغل سخت و زیان آور در خصوص پرستاران با توجه به رای دیوان عدالت اداری نیز باید اعمال شود و این یک موضوع مسلم است.

وی از کمبود حدود ۳۰۰ تخت بیمارستانی در این شهرستان پرده برداشت و اظهار داشت: هر چند افتتاح بیمارستان شهدا بخش عمده ای از مشکلات درمانی شهرستان پارس آباد را مرتفع خواهد کرد اما همچنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد نیازمند حمایت و تکمیل و تجهیز مراکز درمانی است.

بر اساس این گزارش اعضای پرستاران نظام پرستاری نیز ضمن اشاره به برخی از مشکلات و معضلات پرستاران و بیمارستان و مراکز درمانی،خواستار پیگیری و مرتفع شدن مشکلات پرستاران از جمله کمبود نیروی انسانی،کمبود فضای فیزیکی و برخی از مشکلات سازمانی و تشکیلاتی مجموعه های خود شدند.

خبرنگار: رضا امیرپور

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 531
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872187
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي