12:17:33 - شنبه 22 ژوئن 2019
وزیر ورزش و جوانان در نقطه صفر مرزی؛
افتتاح و بهره برداری از ۵ پروژه ورزشی به ارزش بیش از ۳۱ میلیارد ریال در شهرستان پارس آباد
سلطانی فر امروز با حضور در شهرستان پارس آباد طرح ها و پروژه های این شهرستان را به ارزش ۳۱ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان امروز قبل از ظهر با حضور در شهرستان پارس آباد طرح ها و پروژه های ورزشی این شهرستان را افتتاح کردند.

 

افتتاح و بهره برداری از ۵ پروژه ورزشی به ارزش بیش از ۳۱ میلیارد ریالی با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان پارس آباد از جمله این طرحها بود.

 

همچنین در این سفر که نماینده مردم شهرستان پارس آباد ، اصلاندوز و بیله سوار و فرماندار شهرستان پارس آباد و مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز حضور داشتند؛ ۴ پروژه مهم ورزشی افتتاح و از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه های تالار ورزشی و زمین چمن شهید کلانتری بازدید و کلنگ سالن ۵ هزار نفری نیز به زمین زده شد.

 

افتتاح و بهره برداری از پروژه سالن ورزشی ووشو با اعتبار ۶ میلیارد ریال؛ سالن ورزشی تنیس روی میز با اعتبار ۶ میلیارد ریال ؛ خوابگاه ورزشکاران با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و سالن شهدا با اعتبار۳ میلیارد ریال از دیگر برنامه های امروز سفر سلطانی فر به شهرستان پارس آباد بود.

 

بازدید از پروژههای در حال اجرای ورزشی زمین چمن شهید کلانتری با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال ؛ احداث تالار وزنه برداری با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و کلنگ زنی سالن ورزشی بزرگ ۵ هزار نفری با اعتبار بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان پارس آباد بود.

دیدار با ورزشکاران رزمی کار و استماع مشکلات ورزشکاران جانباز و معلول از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان پارس آباد بود.

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 4186
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4906844
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي