12:29:01 - یکشنبه 9 سپتامبر 2018
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:
امام حسین(ع) الگوی همیشگی برای همه اعصار/ صداوسیما تجمع حسینیان پارس آباد را در شبکه‎های ملی پخش کند+تصویر
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: همه مراحل زندگی اباعبدالله الحسین(ع) درس و الگویی به تمام معنا برای ما است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ارس رسا؛  آیت‌الله سید حسن عاملی دیشب در مراسم طشت گذاری مسجد جامع شهرستان پارس آباد ضمن تحسین مردم پارس آباد که حضور پرشوری در مراسمات مذهبی دارند، گفت: اکثر شرکت کنندگان در مراسم جوانان هستند که این نشان می دهد جوانان شهرستان پارس آباد عشق اباعبدالله الحسین در سینه دارند.

وی با اشاره به تجمع حسینیان شهرستان پارس آباد اظهار داشت: صداوسیما باید اجتماع عاشورایی حسینیان پارس آباد را در حد ملی به تصویر بکشد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد:باید خودمان را در راه امام حسین(ع) قرار دهیم، چراکه همه مراحل زندگی اباعبدالله الحسین(ع) درس و الگویی به تمام معنا برای ما است.

وی با اشاره به زندگی جوانان و الگو گرفتن از امام حسین(ع) عنوان کرد: اراده امام حسین(ع) اراده الهی است، در زندگی سیدالشهدا غیر از توحید چیز دیگری نمی توان یافت.

امام جمعه اردبیل با اشاره به خطبه های حماسی و عاشورایی امام حسین(ع) گفت: اباعبدالله الحسین(ع) ضمن تحمل و صبر در مقابل سختی ها استقلال خود را با عزت حفظ کرد و در آخرین لحظات زندگی اش نیز خطبه های حماسی و عاشورایی داشت و ما نیز باید زندگی خود را حسینی کنیم تا حسین ما را هدایت کند.

عاملی در پایان با تبریک به مناسبت تصویب منطقه آزاد تجاری به مردم منطقه مغان گفت:با ایجاد منطقه آزاد تجاری ارزش منطقه بالاتر می رود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1539
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871346
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي