11:39:14 - یکشنبه 15 سپتامبر 2019
فرماندار پارس آباد:
مسئولیت پذیری در مسئولان منجر به یکپارچگی و توسعه منطقه خواهد شد
فرماندار با تاکید بر اینکه  مسولیت پذیری مسئولان در قبال مسائل و مشکلات ،یکپارچگی و توسعه منطقه را به دنبال خواهد داشت ،یادآور شد: وظیفه ماست در قبال مسائل و مشکلات و موضوعات شهرستان و منطقه مسئولیت داشته و بی تفاوت از کنار مسائل رد نشویم تا جامعه ای پویا و غنی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ ۴۲ امین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس اباد با موضوع بررسی آسیب های اجتماعی و فضای مجازی به ریاست فرماندار و با حضور دستگاههای عضو ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس اباد برگزار گردید.

فرماندار شهرستان پارس اباد در ابتدای این جلسه با تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس و ذکر خیر از بازماندگان دوران دفاع حق بر باطل و نام آوران ایثار و شهادت، از برگزاری باشکوه مراسم عزاداری ۸ محرم در شهرستان پارس اباد تقدیر کرد و گفت: عزاداری ۸ محرم به نوعی تداعی گر ماهیت برجسته مردم شهرستان پارس آباد و خصوصیات بارز آنان بعنوان پرچمداران عاشورا و عزاداری امام حسین ع بود تا ذهنیت مردم اقصی نقاط کشور و استان از وقوع رویدادهایی ناگواری همچون مرحوم آتنا که موجب زیر سوال بردن فرهنگ مردم منطقه شده بود،شستشو شود.

علایی همچنین از عوامل و مشارکت کنندگان دستگاههای مجری ازدواج آسان بعنوان یک فرهنگ ناب ایرانی اسلامی تجلیل کرد و گفت: اجرای چنین برنامه های تاثیرگذاری موجب تثبیت و تقویت فرهنگ بومی و ترویج آیین های اصیل محلی در هر منطقه و شهر و استانی می شود.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد،آسیب های فضای مجازی را یک تهدید جدی برای خانواده ها و جوانان دانست و تصریح کرد:آمار و زمان استفاده از محیط فضای مجازی در جامعه ما بسیار نگران کننده است و باید راه های پیشگیری و آگاهی از مضرات این فضا و تبدیل آن به فرصت بهینه و درست را نیز یاد بگیریم.

علایی بهترین راه پیشگیری و آگاهی از خطرات و مضرات فضای مجازی را در استفاده بهینه و درست از این فضا عنوان کرد و خاطر نشان کرد: دستگاهها می توانند با دعوت از عوامل و متخصصین پلیس فتا جامعه هدف خود را از خطرات و پیامدهای این نرم افزار وسیع مطلع و به روز نمایند تا دستگاهها نیز متعاقبا جامعه هدف خود را به علم روز فضای مجازی و آگاهی از خطرات آن تسلیح نمایند.

وی برگزاری همایش ها و جشنواره های متعدد در راستای اطلاع رسانی و آگاهی و آشنایی با مضرات فضای مجازی از سوی دستگاهای متولی عضو ستاد ساماندهی را ضروری توصیف کرد و تشریح کرد: تهدیدات فضای مجازی همچون دریای خروشانی است که هر کس شنا بلد نباشد در آن غرق شده و زنده نخواهد ماند اما کسانی که راههای مقابله با آن را یاد گرفته اند ،به سلامت از خطرات آن رهایی خواهند یافت و غرق منجلاب درون این فضا نخواهند شد.

فرماندار با تاکید بر اینکه  مسولیت پذیری مسئولان در قبال مسائل و مشکلات ،یکپارچگی و توسعه منطقه را به دنبال خواهد داشت ،یادآور شد: وظیفه ماست در قبال مسائل و مشکلات و موضوعات شهرستان و منطقه مسئولیت داشته و بی تفاوت از کنار مسائل رد نشویم تا جامعه ای پویا و غنی داشته باشیم.

در پایان این جلسه از کارکنان خانمها و آقایانی که در راستای اجرای برنامه های ازدواج آسان متقبل زحمات و خدمات خیر شده بودند،با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

 

خبرنگار : رضا امیرپور

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 276
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871932
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي