9:14:43 - چهارشنبه 2 اکتبر 2019
فرماندار شهرستان پارس آباد:
برگزاری دومین دوره آموزشی فرمانداران و بخشداران در مشهد مقدس
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت : دومین دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری امروز چهارشنبه ۱۰ مهرماه در مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع ) برگزار می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ فرماندار شهرستان پارس آباد در مصاحبه تلفنی با این پایگاه اعلام داشت: برنامه ریزی های مربوط به برگزاری دوره های ۱۰ گانه آموزشی فرمانداران و بخشداران سراسر کشور با هدف ارتقاء دانش انتخاباتی و مدیریت بهینه اجرای آن صورت گرفته است که چهارشنبه هفته جاری دومین دوره آن به مدت دو روز در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: معاونین سیاسی و انتخابات استانداری های سراسر کشور به همراه اعضای ستاد انتخابات استان ها نیز در این دوره های آموزشی شرکت خواهند نمود.

علی علایی اظهار کرد: در این دوره ها علاوه بر مجریان، هیات های بازرسی نیز حضور خواهند داشت تا با آخرین تغییرات قانون و دستورالعمل های انتخاباتی و شرح وظایف خود آشنا شوند؛ تا تعامل و تفاهم مجریان، بازرسان  و ناظران در سلامت انتخابات نقش مهم و موثر خود را ایفا نماید.

فرماندار شهرستان پارس آباد افزود: مباحثی همچون مدیریت اجرایی انتخابات، حفاظت و امنیت انتخابات، مسائل حقوقی انتخابات، انتخابات الکترونیکی و مباحث مالی و پشتیبانی انتخابات، از جمله مواردی است که برای بحث و تبادل نظر در این همایش ها در نظر گرفته شده است.

علایی در پایان خاطر نشان کرد: ما نیز به نوبه خود و بر حسب وظیفه در این همایش حضور فعال داشته و از آخرین دستاوردهای علمی و فنی انتخابات در این دوره بهره مند خواهیم شد.

لازم به یادآوری است: اولین دوره آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ماه امسال در مشهد مقدس برگزار شده است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 41
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871697
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي