19:00:14 - چهارشنبه 2 ژانویه 2019
علایی فرماندار پارس آباد:
برگزاری همایش بزرگ رزمندگان شهرستان پارس آباد،به پاس قدردانی از فداکاری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس می باشد
ارج نهادن به فداکاری ها و جانبازی های رزمندگان شهرستان پارس آباد در راستای امید بخشیدن و ایجاد روحیه انقلابی در باورهای این عزیزان یکی دیگر از محورهای سخنان فرماندار علایی در این نشست بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ با حضور فرماندار،خطیب نماز جمعه،فرمانده سپاه و مسئولان دیگر دستگاههای شهرستان پارس آباد جلسه هماهنگی همایش بزرگ رزمندگان شهرستان پارس آباد بعد از ظهر امروز، چهارشنبه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد یکی از اهداف مهم این همایش را قدردانی از فداکاری ها و ایثار گری های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف این همایش پاسداشت تلاش های رزمندگان این شهرستان در دفاع از کیان جمهوری اسلامی و انقلاب و میهن عزیزمان بود.

علایی با اشاره به آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی ایران در آغاز پیروزی انقلاب گفت: بسیاری از جوانان و حتی نوجوانان رزمنده در آن دوران، به فرمان امام لبیک گفته و بخاطر حفظ امنیت و آرامش و آسایش مردم که یکی از اهداف انقلاب و امام ره بود، به درجه رفیع شهادت و جانبازی نایل شدند.

ارج نهادن به فداکاری های رزمندگان شهرستان پارس آباد در راستای امید بخشیدن و ایجاد روحیه انقلابی در باورهای این عزیزان یکی دیگر از محورهای سخنان فرماندار در این جلسه بود.

حجت الاسلام سید سعید رشادی خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد نیز در این مراسم روشن بینی،بصیرت و آگاهی را یکی از ویژگی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس برشمردند و اظهار کردند: شهدا ،ایثارگران و جانبازان در دوران دفاع مقدس برای رضای خدا مجاهدت کرده و دارای اخلاص در راه خدا بودند و به تمام تعلقات دنیایی پشت پا زدند و رنگ و بویی خدایی به خود گرفتند. زمانی که چهره انسانی رنگ و بوی خدایی بگیرد در تمام تاریخ می درخشد و این رنگ و بو هیچ گاه از بین نخواهد رفت.

خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد: اگر مردم بعد از ۱۴۰۰ سال هزاران کیلومتر با پای پیاده طی می کنند و برای زیارت معصومین و امامان به بارگاه این مردان خدا پناه می برند،بخاطر این است که معصومین و ائمه اطهار رنگ و بوی خدایی به خود گرفتند و نیت شان خدایی و بخاطر رسیدن به خدا بود.

سرهنگ نوری فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد نیز با اشاره به دو عملیات کربلای۴ و کربلای ۵ خاطر نشان کرد: مجموعا ۲۶۷ شهید والامقام از استان اردبیل در دو عملیات کربلای ۴ و ۵ به درجه رفیع شهادت نائل شدند که یکی از اهداف این همایش بزرگ بهانه ای برای قدردانی از خانواده این شهدای کرانقدر خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد  با ذکر خاطره ای از عملیات کربلای ۵ یاد و خاطره سردار شهید حسینقلی علایی را زنده کرد و گفت: سردار حسین اعلایی در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل شد و علیرغم اینکه در عملیات روزهای گذشته زخمی شده بود اما باز در این عملیات حضور پیدا کرد و همراه سردار شهید سیف الدین برومند به سوی زندگی ابدیت پرواز کرد.

این گزارش حاکیست همایش بزرگ رزمندگان شهرستان پارس آباد در روز چهارشنبه هفته آینده ۱۹ دی ماه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 267
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901340
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي