12:22:16 - یکشنبه 3 مه 2020
تاکید فرماندار پارس آباد برای افزایش سرانه آرد در شهرستان پارس آباد
فرماندار پارس آباد خواستار حل مشکل نانوایی ها و کارخانجات آرد در برنامه ریزی برای حل اختلاف زمانی در فرآیند تولید و توزیع آرد و نان شد و گفت: اختلاف فواصل زمانی از تولید تا توزیع آرد در نانوایی ها سبب به هم خوردن توازن در نانوایی ها شده و به تولید بی کیفیت نان می انجامد که این نیز نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ فرماندار شهرستان پارس آباد در نشست با مدیر کل شرکت غله استان اردبیل تاکید کرد: در فصل بهار و تابستان مهاجرت های کارگران از شهرستانهای همجوار و دیگر مناطق سطح کشور برای کار در مزارع به شدت افزایش داشته و تقاضا برای نان در منطقه سیر صعودی پیدا می کند و این امر نیازمند افزایش سرانه آرد در این شهرستان می باشد .

وی خواستار حل مشکل نانوایی ها و کارخانجات آرد در برنامه ریزی برای حل اختلاف زمانی در فرآیند تولید و توزیع آرد و نان شد و گفت: اختلاف فواصل زمانی از تولید تا توزیع آرد در نانوایی ها سبب به هم خوردن توازن در نانوایی ها شده و به تولید بی کیفیت نان می انجامد که این نیز نارضایتی مردم را به دنبال دارد.

نوبخت مدیر غله استان اردبیل نیز از آمادگی این سازمان برای خرید تضمینی گندم ،جو و کلزا و پنبه در سال جاری خبر داد و گفت: شهرستان پارس آباد قطب کشاورزی بوده و ظرفیت بالایی به لحاظ جابجایی نیروی کار وجود دارد و بدون شک برای حل مشکل آرد در استان و تخصیص آرد اضافی به پارس آباد برنامه خواهیم داشت.

او از رصد سامانه آرد در استان به صورت آنلاین خبر داد و گفت: نهاد فرمانداری ، اداره صمت و تعزیرات حکومتی جهت نظارت بر فرایند تولید و توزیع آرد با کیفیت به این سامانه تجهیز خواهند شد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 694
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872350
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي