15:04:52 - چهارشنبه 25 مارس 2020
تا ۱۵ فروردین ادارات و بانکها شهرستان پارس آباد نیمه تعطیل
حاجی پور فرماندار پارس آباد از نیمه تعطیل بودن ادارات شهرستان تا ۱۵فروردین خبر داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره انتشار آن ادارات و بانکها با حداقل نیرو و به صورت کشیک و دور کاری به درخواستهای ضروری پاسخگو خواهند بود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ حاجی پور فرماندار پارس آباد از نیمه تعطیل بودن ادارات شهرستان تا ۱۵فروردین خبر داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره انتشار آن ادارات و بانکها با حداقل نیرو و به صورت کشیک و دور کاری به درخواستهای ضروری پاسخگو خواهند بود.

فرماندار و رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد سلامت و امنیت جامعه را اولویت اول مسوولان عنوان کرد و گفت: در این ایام که بازار و ادارات تعطیل است از ترددهای غیر ضرور و مسافرت و دید و بازدیدها مرسوم و قرار گرفتن در اجتماعات پرهیز گردیده در خانه های خود بمانند.

وی با بیان اینکه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی و بهداشتی و خدمات شهری و انتظامی و امنیتی شهرستان شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند، گفت: تدابیر آینده نگرانه دیده شده و مسوولان پای کارند و دستگاههای امدادی و عملیاتی آماده باش و هماهنگ هستند .

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 508
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872164
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي