12:25:34 - پنج‌شنبه 18 جولای 2019
تخصیص بیش از یک میلیارد تومان برای راه اندازی و تکمیل بلوک ال دی آر زایمان بیمارستان ارس
بلوک ال دی آر زایمان نوزاد بعنوان دومین مرکز درمانی تامین اجتماعی استان اردبیل با حضور فرماندار پارس آباد و دکتر برجی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ دکتر برجی پیش از ظهر امروز پنج شنبه در بازدید از بیمارستان ارس که با حضور علایی فرماندار شهرستان پارس آباد صورت گرفت،گفت: ۸ میلیارد ریال برای تعمیر و توسعه بخش ال دی آر زایمان و ۲۳۰ میلیون تومان برای تجهیز این بخش هزینه شده است.

دکتر برجی نیز از توسعه بخش مردان تا وسعت ۴۰۰ متر مربع خبر داد و گفت: عملیات اجرایی توسعه بخش های این بیمارستان با اعتباری بالغ بر سی میلیارد ریال تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

علایی نیز در این بازدید تصریح کرد: ۴۸ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی است و بیمارستان ارس بعنوان دومین بیمارستان بزرگ استان مجهز به هتلینگ در راستای توسعه استانداردهای سازمان تامین اجتماعی خواهد شد.

او همچنین از تحت پوشش قرار گرفتن ۱۴۶ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۶ هزار خانوار بیمه شده اصلی و ۱۰ هزار نفر نیز بازنشسته خدمات تامین اجتماعی در بخش درمان هستند.

فرماندار شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد: ۳۵۰۰کارگر ساختمانی و ۳۰۰۰ نفر کارگر بخش کشاورزی تحت پوشش بیمه درمان تامین اجتماعی هستند.

همچنین در این بازدید بلوک ال دی آر زایمان نوزاد بعنوان دومین مرکز درمانی تامین اجتماعی استان اردبیل با حضور فرماندار پارس آباد و دکتر برجی افتتاح و به بهره برداری رسید.

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1880
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904538
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي