14:02:08 - یکشنبه 8 اکتبر 2017
جمع بندی نهایی در مورد تعیین استاندار اردبیل
طی تماسی که با تعدادی از نمایندگان گرفته شد آنها نسبت به انتخاب سید شهاب الدین چاووشی بدون در نظر گرفتن دیدگاه مجمع نمایندگان استان اردبیل اظهار گلایه کرده اند.

هرگونه اخبار صرفا گمانه زنی های رسانه ای بوده می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ صدیف بدری، رییس مجمع نمایندگان استان در پاسخ به سوال خبرنگار فروغ فردا در مورد آخریت اخبار تعیین استاندار اردبیل گفت: تا این هیچ گزینه ای مشخص نشده و انتشار هرگونه اخبار صرفا گمانه زنی های رسانه ای بوده می باشد.

نماینده مردم اردبیل در مورد گزینه دولت و مجمع نمایندگان استان اردبیل افزود: تا این لحظه هیچ گونه جمع بندی در مورد گزینه نهایی تعیین استاندار اردبیل از سوی مجمع نمایندگان و دولت انجام نگرفته است.

وزارت کشور بدون تامل با نمایندگان استان، استاندار را انتخاب نکند

بشیر خالقی نماینده خلخال و کوثرگفت :تا این لحظه تصمیم نهایی وزارت کشور به ما اعلام نشده و فکر نکنم وزارت کشور بدون تامل با نمایندگان استان، استاندار را انتخاب کند.

وی گفت : ما گزینه خود را به عنوان نظر مشورتی به وزارت کشور اعلام کردیم و هنوز جلسه جمع بندی نهایی مجمع با وزیر کشور برگزار نشده است.

وی در پاسخ به سوال اردبیل فردا که اگر وزارت کشور بدون اطلاع شما آقای چاووشی را معرفی کند چکار خواهید ؟ پاسخ داد: چکار می توانیم بکنیم بالاخره تصمیم گیرنده نهایی وزارت کشور هست ما هم به وزرا رای دادیم تا با تامل نمایندگان اقدام کنند.

وی افزود: اگر وزارت کشور بدون تامل و هماهنگی با نمایندگان استاندار را انتخاب کنند مردم از ما سوال خواهند کرد چرا در انتخاب استاندار وزارت کشور به نظر مجمع توجه نکرد؟
دکتر خالقی گفت:بهتر است وزارت کشور با نمایندگان تامل کند تا کارها بدرستی به پیش برود.

وی در پایان گفت:فعلا از انتخاب استاندار اردبیل تا این لحظه خبری نیست.

اولویت اول وزارت کشور سید شهاب الدین چاووشی است

دکتر شکور پورحسین نیر نماینده پارس آباد و بیله سوار در این مورد گفت: سیاست وزارت کشور بر تعیین یک گزینه ی غیربومی است.چون معتقدند که تجربه ی چهار ساله نشان داد که فرد بومی در یک شبکه ناکارآمد گرفتار می شود.

وی گفت: ما هم بدنبال یک استاندار همه جانبه نگر؛ توسعه گرا؛ دارای قدرت هماهنگ بیشتر هم با دولت هم مجلس و شخصی که دارای تجربه کافی و معتقد به برنامه های دولت و سیاست ها باشد و با توجه به تجاربش، اشرافیت کامل به استان داشته باشد.

نماینده پارس آباد و بیله سوار گفت: اولویت اول وزارت کشور سید شهاب الدین چاووشی است.

 

منبع:ساوالان خبر

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1730
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904388
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي