12:33:06 - شنبه 23 نوامبر 2019
خروش مردم پارس آباد در محکومیت آشوبگران
مردم شهرستان پارس آباد در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و محکومیت اغتشاشگران راهپیمایی کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ مردم ولایتمدار و با بصیرت شهرستان مرزی پارس آباد مغان صبح امروز در حرکتی خودجوش در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و اعلام انزجار از اشرار و آشوبگران وابسته به استکبار جهانی به خیابان‌ آمدند.

 

راهپیمایان پارس آبادی که از ساعت ۱۰:۳۰ مسیر میدان سپاه تا چهارراه امام خمینی(ره) را طی می‌کردند با اعلام پشتیبانی از ولایت فقیه و سران قوا و دادن شعار «ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم، “مرگ بر آشوبگر” و “مرگ بر فتنه گر» صف مردم معترض را از صف اغتشاشگران جدا دانستند و خواستار برخورد قاطع با آسیب‌زنندگان به اموال دولتی و عمومی شدند.

 

 جوانان کفن‌پوش در پیشاپیش صف راهپیمایی‌کنندگان حاضر شده و  با شعار «لبیک یا خامنه ای، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، جانم فدای رهبر و لبیک یا حسین (ع)» در این راهپیمایی شرکت داشتند.

 

مردم در این تجمعات، ضمن اعلام مطالبات به حق خود، حرکات وحشیانه اغتشاشگران و فتنه‌گری اشرار در به هم زدن امنیت کشور و ضربه زدن به اماکن عمومی را محکوم کردند.

 

 علی علایی فرماندار شهرستان پارس آباد مغان در سخنرانی خود در جمع مردم شهرستان پارس آباد حضور پر شور مردم هوشیار و با بصیرت شهرستان پارس آباد را نشانه ولایت پذیری و هوشمندی و ریشه فرهنگی اصیل این مردم دانشته گفت دشمنان امروز ادعای دلسوزی برای مردم میکنند در حالی که تحریم های ظالمانه بر علیه ملت شریف ایران را روز به روز سنگین تر مینمایند اما مردم ایران  این دشمنی و تحریم ها را تحمل نموده و تسلیم ظلم مستکبران نخواهند شد

 در پایان ضمن قرائت قطعنامه و محکوم کردن حرکت عده ای آشوبگر در کشور، پرچم رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا توسط دانشجویان انقلابی شهرستان به آتش کشیده شد.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1570
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871377
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي