8:49:34 - پنج‌شنبه 31 مه 2018
دکتر علایی فرماندار پارس آباد :
خرید تضمینی بیش از ۱۲۰ هزار تن محصول گندم در شهرستان پارس آباد آغاز خواهد شد.
خرید تضمینی بیش از ۱۲۰ هزار تن محصول گندم از سطح زیر کشت ۲۳ هزار هکتار اراضی در شهرستان پارس آباد از ۱۷ خرداد ماه در ۱۴ مرکز آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارس آباد؛ دکتر علایی فرماندار پارس آباد با بیان اینکه در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان با حضور مدیر غله استان و مدیران و نمایندگان ادارات کل پایانه و حمل نقل جاده ای و جهاد و تعاونی روستایی و سایر ادارات ذیربط مسائل و چالشهای موجود در خرید و انبار و حمل محصول گندم مورد بررسی قرار گرفت از آمادگی لازم برای خرید تضمینی بیش از ۱۲۰ هزار تن محصول گندم ، سطح زیر کشت ۲۳ هزار هکتار اراضی در شهرستان پارس آباد از ۱۷ خرداد ماه در ۱۴ مرکز سطح شهرستان خبر داد.

فرماندار پارس آباد از کشاورزان خواست تا با هماهنگی جهاد کشاورزی در برداشت محصولات خود عجله ننمایند تا رطوبت موجود به انداره استاندارد برسد و دچار ضرر و زیان نگردند.

علی نوبخت مدیر کل غله و شرکت بازرگانی دولتی استان اردبیل در این جلسه ضمن اعلام آمادگی کامل این شرکت برای خرید محصول گندم شهرستان از ایجاد بیش از ۴۰هزار تن ظرفیت انباری برای انبار گندم در شهرستان خبر داد و گفت ظرفیت انبارهای تعاونی روستایی نیز بیش از ۱۵هزار تن بوده و از در صورت نیاز آمادگی صدور کد جدید برای انبارهای فرعی مورد درخواست را داریم تا گستره خرید در شهرستان را افزایش داده و سرعت خدمات رسانی به کشاورزان را افزایش و هزینه های آنها را کاهش دهیم.

مهندس نوبخت در ادامه از کشاورزان گندم کار خواست تا با مراجعه به جهاد و مراکز خدمات کشاورزی از ثبت بودن نام خود در سامانه پهنه خرید تضمینی گندم مطمئن گردند تا در صورت عدم ثبت نام دچار مشکل در صفهای خرید نگردند.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 55
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4944897
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي