12:56:29 - دوشنبه 31 دسامبر 2018
خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد مغان؛
خصومت امریکا با ایران ریشه تاریخی دارد
خطیب نماز جمعه شهرستان پارس آباد در نشست با اصحاب رسانه گفت: خصومت امریکا با انقلاب و نظام ریشه تاریخی و فلسفی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ حجت الاسلام سید سعید رشادی در نشست ظهر امروز با خبرنگاران به جایگاه رفیع و ارزشمند اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: رسانه یکی از ارکان اصلی دموکراسی و الگوی جامعه در حرکت به سمت اهداف متعالی است لذا موضع گیری و گرایش خبرنگاران و اهالی رسانه در مسائل مختلفبااهمیت است.
سید سعید رشادی نهم دی را روز بصیرت ملت و میثاق امت با ولایت خواند و تاکید کرد: نهم دی روزی است که ملت با بصیر و ولایت مدار شهرستان پارس آباد حجت را بر دشمن معاند و بدتینت تمام کرد و یک روز قبل از نهم دی با حضور شجاعانه و خودجوش در خیابانها، دشمنان را از هر حیث از رسیدن به افکار شوم خود مایوس و ناامید کرد.
خطیب نماز جمعه پارس آباد از تلاش دشمنان خصوصا غرب و در راس آنها امریکا برای بدنام کردن اسلام و مسلمین خبر داد و خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه باید با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به موقع و بجا به رسالت خود در جامعه جامه عمل بپوشانند.
وی دموکراسی و حقوق بشر را دستاویزی در دست غرب و امریکا قلمداد کرد و ابراز داشت: اگر واقعا مشکل امریکا و غرب با ایران و کشورهای مسلمان به حقوق بشر و دموکراسی منتهی می شد،کشورهایی مانند ترکیه و عربستان که با امریکا رابطه نزدیکی دارند باید با آنها صادق و شفاف برخورد می کرد،در حالی که علنا از عربستان بعنوان گاو شیرده نام برده و از ترکیه بعنوان ابزاری برای دستیابی به منطقه و شرق آسیا بهره می برد و هرگز به رویای ترکیه که پیوستن به اتحادیه اروپاست،اهمیت نمی دهد.
رشادی به فاصله بین خبرنگاران کشورهای دیگر با خبرنگاران کشورمان اشاره کرد و گفت: خبرنگاران کشورهای دیگر خصوصا غرب از هرگونه امکاناتی برای تضعیف مواضع مسلمین بهره مند هستند و دغدغه مسائل پیش افتاده را ندارند در حالی که خبرنگاران کشور ما از پیش پا افتاده ترین مسائل همچون امنیت شعلی و مالی رنج می برند و انگیزه چندانی برای آنها در راستای مبارزه با استکبار جهانی و مظاهر غربی و تزویر،باقی نمی ماند.
امام جمعه شهرستان پارس آباد خبرنگاران را به فعالیت وسیع در تمامی زمینه ها دعوت کرد و افزود: مشکل جامعه ما تنها مسائل و مباحث سیاسی نیست،بنابراین خبرنگاران در کنار مسائل سیاسی به مسائل دیگر نظیر مباحث فرهنگی و اجتماعی نیز نیم نگاهی داشته باشند تا دیگر امورات جامعه بر زمین نماند.

@aras_rasa

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1572
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871379
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي