19:30:52 - دوشنبه 31 جولای 2017
دیدار فرمانده سپاه پارس آباد با جمعی از آزادگان شهرستان + عکس
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد مغان به همراه جمعی از سپاسداران این شهرستان به دیدار آزادگان دوران جنگ رفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از  آران مغان، در این دیدارها فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، جانبازان و آزادگان گفت: استقلال، آزادی، امنیت و پیشرفت کشور مرهون خون شهدا و از جان گذشتگی آزادگان است.

سرهنگ مطلب شاهی با بیان اینکه خانواده های آزادگان و جانبازان، بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند، افزود: هدف ما از دیدار عرض ارادت به جانبازان و آزادگان و رساندن ابلاغ سلام و تقدیر و تشکر سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به آزادگان می باشد.

وی گفت: تجلیل از مقام آزادگان و حرکت در مسیر آنها در واقع حرکت در مسیر امام و رهبری و آرمان‌های نظام اسلامی است و امیدواریم که بتوانیم ادامه دهنده راه شما آزادگان و ایثارگران باشیم.

در این دیدارها که مسئول تعلیم و تربیت ناحیه و تنی چند از پاسداران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد را همراهی میکردند، از چهار تن از آزادگان جنگ تحمیلی به نامهای حاتم آذربین، میرزا علی آذرتکله، حق وردی رضایی و جمشید ندرتی دیدار کردند.

در این دیدارها، آزادگان ضمن بیان مشکلات و گلایه از بی توجهی مسوولان به بیان خاطراتی از دوران اسارت خود پرداخته و در خصوص سختی های زیادی که کشیده و شکنجه های مختلفی را که تحمل کرده بودند، گفتند.

///

///

///

///

///

///

 

انتهای پیام/

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 843
  • بازدید دیروز: 2294
  • کل بازدیدها: 4900726
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي