15:56:40 - شنبه 28 اکتبر 2017
امام جمعه پارس آباد مغان:
راه و شهرسازی برای سرمایه گذاران پارس آباد سنگ اندازی می کند/ شورای شهر هر چه سریعتر شهردار را انتخاب کند
امام جمعه پارس آباد با انتقاد از سنگ اندازی ها در این شهرستان گفت: اسنادی داریم که اداره راه و شهرسازی برای سرمایه گذاران در پارس آباد سنگ اندازی می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ حجت الاسلام سید سعید رشادی در خطبه های این هفته نمازجمعه پارس آباد با انتقاد از سنگ اندازی برخی ادارات برای سرمایه گذاران این شهرستان اظهار داشت: ما اسنادی داریم که اداراتی همچون راه و شهرسازی در راه سرمایه گذاری برای شهرستان پارس آباد سنگ اندازی کرده و اجازه سرمایه گذاری در منطقه را نمی دهند.

وی افزود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، بعنوان سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده، متأسفانه راه و شهرسازی در مقابل سرمایه گذاران، سنگ اندازی می کند که خطاب به مسئولین این اداره می گویم، اگر واقعا می خواهید به مردم خدمت کنید بروید جاده های مخروبه مغان را درست کنید نه اینکه در مقابل سرمایه گذاران، حریم جاده ای را بهانه قرار دهید.

امام جمعه پارس آباد گفت: به صراحت اعلام می کنم هر اداره ای بخواهد کارشکنی انجام دهد از طریق تریبون نماز جمعه به مردم معرفی خواهیم کرد.

رشادی در بخش دیگری از خطبه های نماز خطاب به اعضای شورای شهر پارس آباد گفت: مردم انتظار دارند هرچه سریعتر شهردار انتخاب و معرفی شود تا با اولویت به مسایل و مشکلات شهر رسیدگی کند.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی پارس آباد برای پیشرفت شهر باید تمام اختلافات را کنار بگذارند چرا که مردم شما را برای خدمت انتخاب کرده اند نه برای اختلاف.

خطیب نمازجمعه پارس آباد با اشاره به روز نوجوان و سالروز شهادت محمدحسین فهمیده دانش آموز  ۱۳ ساله بسیجی نیز خاطرنشان کرد: شهید فهمیده بزرگ مرد ۱۳ ساله ای است که نارنجک کمر بسته و کاری کرد که یک لشگر عقب نشینی کرده و منطقه ای در خرمشهر از تصرف نجات یابد.

رشادی افزود: امروز نوجوانان ما باید از شهید فهمیده الگو برداری کرده تا به آرمانهای شهدا و انقلاب پایبند باشند.

وی همچنین با گرامی‌داشت سالروز شهادت عمار، خاطرنشان کرد: عمار یکی از بزرگ مردان تاریخ اسلام است، فردی که پیامبر (ص) از وی به عنوان حامی مطلق ولایت یاد کرده است و در جنگ صفین محور حق بوده و در این جنگ جانفشانی کرد. / آران مغان

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 471
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872127
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي