2:19:28 - شنبه 31 اکتبر 2020
شرکت پارس همچنان روی ریل ترقی و توسعه
موفقیت و توسعه مجموعه شرکت پارس برابر با توسعه و پیشرفت منطقه بوده و سود و عایدات ناشی از درآمدهای آن به جیب شهروندان و مردم این شهرستان جاری و ساری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ از زمانی که با حضور دکتر کاظم پور استارت ترقی و پیشرفت شرکت پارس رقم خورده، قریب به چهارسال سپری شده است.
کارشناسان معتقدند، راهبرد و استراتژی که این شرکت و مدیران آن از ابتدا برای توسعه شرکت ترسیم کرده اند، رمز پیروزی آنان بوده و روز به روز منتج به بهبود وضعیت این هلدینگ شده است و این چیزی نیست جز ایمان راسخ و هم آوایی و همصدایی مجموعه شرکت از مدیران ارشد گرفته تا مدیران میانی و پرسنل خدوم و زحمتکش این شرکت برای نیل به اهداف عالیه و اوج قله موفقیت در سایه توجهات حضرت ولی عصر عج تعالی فرجه الشریف.

در این میان گرچه برخی شیطنت ها و سنگ اندازی ها برای ایجاد مانع بر سر راه توسعه این شرکت از جانب برخی سودجویان و نان به نرخ روزخورها و فرصت طلبان انجام می شود اما عزم و اراده راسخ مجموعه و راهبرد صحیح دست اندرکاران آن مانع از بروز هرگونه خللی بواسطه بدخواهان بر سر راه این مجموعه شده است.

با وجود تمامی کاستی ها و معضلات در عرصه های ملی و منطقه ای چه در زمینه اقتصادی و سرمایه گذاری و چه در عرصه تجهیزات و امکانات و سقوط جایگاه هلدینگ ها و کارخانجات و شرکت های اقتصادی و تولیدی خصوصی و دولتی، شرکت پارس با تکیه بر توانمندی مدیران تکنوکرات بر روی ریل توسعه قرار داشته و روز به روز رکوردهای جدیدی را در عرصه های مختلف تولید محصولات زراعی و دامی بر جای گذاشته و علاوه بر افزایش سود خالص، ارزش سهام خود را نیز ارتقاء داده است.
خوشبختانه در طول دوره های اخیر که ملاک انتخاب مدیران تا حدود زیادی بر اساس شایسته سالاری و توانمندی استوار بوده است، این شرکت فاصله خود را از دیگر رقبا و نسبت به ادوار گذشته بیشتر کرده است.
بدیهی است، موفقیت و توسعه مجموعه شرکت پارس برابر با توسعه و پیشرفت منطقه بوده و سود و عایدات ناشی از درآمدهای آن به جیب شهروندان و مردم این شهرستان جاری و ساری می شود. شایسته است در چنین شرایطی تمامی مسئولان و مدیران، اقشار و گروههای مختلف،کنشگران اجتماعی و حتی مردم عادی در راستای ارتقا جایگاه این شرکت قدم برداشته و هر کسی به نوبه خود در جهت توسعه این شرکت اهتمام ویژه داشته باشند.

کمترین تاثیری که توسعه و ارتقاء جایگاه شرکت پارس بر این استان می تواند داشته باشد، تزریق نقدینگی ناشی از پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و رونق بازار، همچنین کاهش آمار بیکاری در منطقه با انجام گشایش های جدید و افزایش واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری در منطقه خواهد بود که این نیز می تواند آغاز جهشی نو در زمینه تاسیس کارخانجات و صنایع تبدیلی و تکمیلی در استان شود.

بر ماست که با همیاری و کمک فکری و مشاوره های سازنده توسط فعالان اجتماعی فرهنگی و اقتصادی به مدیران،دست اندرکاران و پرسنل خدوم این شرکت در جهت توسعه و ارتقاء جایگاه شرکت پارس که نهایتا منجر به رونق و شکوفایی منطقه و شهرستان خواهد شد،یاری و همراهی نماییم که همانا ادای دین به وطن و احساس مسئولیت خوشنودی خداوند و توشه آخرت را به دنبال دارد.

 

رضا امیرپور روزنامه نگار

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 604
  • بازدید دیروز: 1407
  • کل بازدیدها: 4897112
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي