0:40:58 - جمعه 11 سپتامبر 2020
امام جمعه پارس آباد:
شهرستان پارس آباد ثبات مدیریتی ندارد/جاده مواصلاتی مغان نیازمند توجه مسئولان استانی است
امام جمعه پارس آباد در اختتامیه دهه دوم محرم که سه شنبه شب در مسجد امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، یکی از عمده مشکلات شهرستان پارس آباد را عدم ثبات مدیریت در این شهرستان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ امام جمعه پارس آباد در اختتامیه دهه دوم محرم که سه شنبه شب در مسجد امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد، یکی از عمده مشکلات شهرستان پارس آباد را عدم ثبات مدیریت در این شهرستان عنوان کرد و گفت: نبود ثبات مدیریتی در شهرستان پارس آباد باعث شده که در سالهای اخیر شاهد تغییر چندین فرماندار در این شهرستان باشیم.

حجت الاسلام باقری بنابی در این مراسم که نماینده ولی فقیه در استان اردبیل نیز حضور داشتند، به مسائل و مشکلات جاده شهرستان پارس آباد اشاره کرد و افزود: جاده های مواصلاتی و روستایی شهرستان پارس آباد به یکی از مطالبه های اصلی مردم تبدیل شده است که نیاز به توجه مسئولان استانی دارد.

وی با قدردانی از حضور امام جمعه اردبیل در اختتامیه دهه دوم محرم در پارس آباد به حمایتهای آیت الله سید حسن عاملی در بیان مشکلات و دفاع از حق و حقوق مردم پارس آباد در محافل عمومی و خصوصی اشاره کرد و آینده این منطقه را در زمینه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بسیار روشن دانست.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 49
  • بازدید دیروز: 1081
  • کل بازدیدها: 4897638
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي