13:59:48 - پنج‌شنبه 28 فوریه 2019
عفو ۱۰۶۸ نفر از زندانیان استان اردبیل به دستور مقام معظم رهبری
به دستور مقام معظم رهبری و به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۰۶۸ نفر از زندانیان استان اردبیل عفو شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ مدیر کل زندانهای استان اردبیل در مصاحبه با خبرنگار ما از بخشودگی و عفو ۱۰۶۸ نفر از زندانیان استان اردبیل بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این عفو به درخواست ریاست محترم قوه قضاییه و با دستور مستقیم مقام معظم رهبری انجام شده است.

 

مراد فتحی تصریح کرد: این عفو بی سابقه ترین عفو در طول چهل سال اخیر بوده است که با تلاش شبانه روزی قضات دادسراهای عمومی و شعب جرای احکام دادگاههای استان اردبیل به ثمر نشسته است و مرحله دوم این بخشودگی نیز تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه محکومان دارای محکومیت های سبک و تحت قرار شامل این بخشودگی قرار می گیرند ،خاطرنشان کرد: ۷۰۷ نفر از زندانیان حائز شرایط عفو بطور کامل آزاد شده اند و ۳۶۱ نفر نیز تخفیف در مجازات دریافت کرده اند.

 

مدیر کل زندان های استان اردبیل در پایان با تبریک به خانواده زندانیان و مددجویان عزیز اظهار داشت: امیدواریم این تجربه تلخ آخرین تجربه آنان در طول زندگی بوده و در آستانه سال نو خاطره ای خوش از این بخشودگی داشته باشند و شیرینی و حلاوت این بخشودگی آغازگر زندگی موفق برایشان رقم زند.

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 676
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872332
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي