20:16:30 - سه‌شنبه 23 اکتبر 2018
رئیس تعزیرات حکومتی پارس‌آباد خبر داد
محکومیت ۶ میلیاردی متخلفان فروش اجناس در پارس‌آباد
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان پارس آباد گفت: آمار پرونده‌های رسیدگی شده در شعب تعزیرات حکومتی شهرستان پارس‌آباد در سال جاری ۵۲۹ فقره پرونده بوده که با میزان محکومیت ۶ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال مختومه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ، علی اروجی، ضمن هشدار به احتکار کنندگان کالا اظهار کرد: با هر گونه احتکار کالاهای اساسی و ضروری که مایحتاج مردم است، به شدت برخورد خواهد شد.

وی گفت: مالکان و بهره‌برداران انبارها و مراکز نگهداری کالاها موظفند در اسرع وقت نسبت به ثبت مشخصات انبار و مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبار اقدام نماید و در صورت عدم ثبت موارد لازم در گزارش، این اقدام نوعی جرم بوده و با متخلفین طبق قوانین موجود برخورد خواهد شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: در این راستا در مهر ماه سال جاری با همکاری نیروی انتظامی، اداره صنعت و معدن و تجارت و اتاق اصناف سه فقره پرونده از جمله احتکار برنج به مقدار ۵۳ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم، پودر رختشویی به مقدار ۳۳ هزار و ۴۰۸ عدد و اگزوز خودرو به تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ عدد تشکیل پرونده گردید و حکم قانونی مبنی بر عرضه کالا به نرخ مصوب و قانونی و پرداخت جزای نقدی جمعا به مبلغ بیش از یک میلیارد ریال صادر شد..

اروجی افزود: آمار پرونده‌های رسیدگی شده در شعب تعزیرات حکومتی شهرستان پارس‌آباد در سال جاری ۵۲۹ فقره پرونده بوده که با میزان محکومیت ۶ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال مختومه شده است.

منبع: فارس

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 2479
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4905137
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي