10:01:48 - دوشنبه 1 ژوئن 2020
مدیریتی به وسعت شمال استان دردبیل
بدون شک سنگ محک و سنجش شایستگی مدیران و مسئولان و دست اندرکاران فارغ از مشخصه های عمومی ، استناد به عملکرد و راندمان انجام یافته در کارنامه هر فرد و مدیری است که خود گویای شایستگی و استحقاق مدیریتی در وضعیت کنونی است.

 

پایگاه اطلاع ر سانی ارس رسا ارس رسا: کسانی که آشنایی مختصری با جو عمومی شهرستان پارس آباد دارند و حامل دغدغه های اجتماعی فرهنگی در این مدینه سیاسی هستند،به تحکیم نظم و ترتیب خاصی که در این روزها و ماههای اخیر تثبیت شده است ،واقف هستند.

نظم و نظام خاصی که به جرات می توان مدعی شد  شالوده کار تیمی، منسجم و گروهی بوده،متاثر از یک پارادایم سیستماتیک می باشد،موضوعی که سالهاست با سیستم سنتی در کشور ناسازگار و بیگانه است.

این روزها مصداق بارز فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جوان گرایی و اعتماد به قشر جوان در این خطه محقق شده و حضور یک نیروی جوان در راس امورات یک شهرستان نمود عینی پیدا کرده است.

اشاره رهبر معظم انقلاب به نیروهای جوان و تازه نفس با ایده‌های نو وش فکرهای جدید برای اداره کشور در گام دوم انقلاب و خروج کشور از بن بست ها و چالش های موجود نیز تاکیدی بر همین واقعیت است.

اعتقاد به کار تیمی و گروهی و پرهیز از افراط گرایی در کنار توازن و همسان سازی میان دستگاهها، معلول اصلی پویایی و نشاط در مجموعه و ارگانهای زیربط است که در طول این مدت برنامه ریزی، تشریح و تاکید شده است.

قدر مسلم مردم نیز علاوه بر اینکه با دیدگاه مثبت به جامعه و کشور نگاه میکنند و از چنین شیوه ها و گزینه هایی که معیارهای لازم برای توسعه و ترقی منطقه را در افق دید مخاطب قرار میدهد، از آن استقبال کرده و شتاب چرخش چرخ های تولید و توسعه وصنعتی شدن منطقه اینگونه شکل گرفته و همه گیر می شود.اما قبل از هر چیزی رفع دغدغه های حیطه مدیریت و تمرکز بر تفکرات مد نظر، نیازمند پیشتیبانی و حمایت سطح بالای مدیریتی از این توازن شکل گرفته و نوپا در ترکیب جدید است تا با فراغ بال و بدور از دغدغه به طرح ایده های بدیع و پویایی که در کالبد این روح تنومند دمیده شده،بپردازد.

 

بدون شک سنگ محک و سنجش شایستگی مدیران و مسئولان و دست اندرکاران فارغ از مشخصه های عمومی ، استناد به عملکرد و راندمان انجام یافته در کارنامه هر فرد و مدیری است که خود گویای شایستگی و استحقاق مدیریتی در وضعیت کنونی است.

آنهم در جایگاهی که زیرمجموعه آن نه به وسعت یک شهرستان بلکه به وسعت چند شهرستان گسترده شده و مدیریت آن در سطحی فراتر از مرکز استان ظرفیت دارد و نیازمند تفکراتی در سطوح بالا و تصمیماتی سرنوشت ساز است.

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 652
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4903310
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي