12:04:37 - پنج‌شنبه 23 ژانویه 2020
مراسم معارفه و تودیع فرماندار شهرستان پارس آباد برگزار شد
در این مراسم عدالت حاجی پور رسما به عنوان سرپرست فرمانداری پارس آباد معارفه و از زحمات علی علایی به عنوان فرماندار سابق شهرستان پارس آباد تودیع و قدردانی به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛جلسه شورای اداری استان اردبیل روز چهارشنبه دوم بهمن ماه با حضور استاندار اردبیل؛معاونان، مدیران کل و فرمانداران و دیگر اعضای شورای اداری استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم عدالت حاجی پور رسما به عنوان سرپرست فرمانداری پارس آباد معارفه و از زحمات علی علایی به عنوان فرماندار سابق شهرستان پارس آباد تودیع و قدردانی به عمل آمد.

همچنین در این جلسه حسن قدیمی به عنوان مدیرعامل جدید توزیع برق استان و فرهاد عظیمی به عنوان رئیس جدید گزینش استان معارفه و از زحمات مدیران قبلی تودیع به عمل آمد.

بهنام جو از پیگیری راه آهن اردبیل به پارس آباد نیز در این جلسه خبر داد و گفت: بعد از اتمام پروژه راه آهن اردبیل میانه، پروژه راه آهن اردبیل پارس آباد هم به زودی عملیاتی خواهد شد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل ، اتصال راه آهن اردبیل به جمهوری آذربایجان را جزو اولویت های استراتژیک استان عنوان کرد و گفت : این پروژه عامل توسعه و پیشرفت استان بوده و اردبیل را به جایگاه واقعی خود در صادرات محصولات کشاورزی ، ترانزیت کالا و عدم خام فروشی شده ، زمینه چهارخطه کردن جاده ها را نیز فراهم خواهد کرد.

 

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی و راه‌اندازی فعالیت‌های کشاورزی، گلخانه‌ای از جمله اقدامات مهم دولت در استان است که لازم است مردم از آنها مطلع باشند.

استاندار اردبیل در پایان افزود: اطلاع رسانی و تبلیغات سفر ریاست جمهوری از طریق رسانه های مکتوب و مجازی در سطح عالی انجام شد که از زحمات تمامی دست اندرکاران در این زمینه تقدیر و تشکر می نماییم.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 772
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872428
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي