14:15:03 - دوشنبه 20 نوامبر 2017
مدرسه شاهد بوعلی با مشارکت شورا و شهرداری پارس آباد برگزار کرد؛
مسابقه نقاشی با موضوع؛همدردی با مردم مظلوم کرمانشاه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ پیش از ظهر امروز دوشنبه یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع همدردی با مردم مظلوم کرمانشاه در مدرسه شاهد بوعلی با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری پارس آباد توسط دانش آموزان پایه ابتدایی این مدرسه برگزار شد. این مسابقه که با هدف ترویج فرهنگ همیاری و

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ پیش از ظهر امروز دوشنبه یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع همدردی با مردم مظلوم کرمانشاه در مدرسه شاهد بوعلی با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری پارس آباد توسط دانش آموزان پایه ابتدایی این مدرسه برگزار شد.

این مسابقه که با هدف ترویج فرهنگ همیاری و مشارکت و اشاعه حس نوعدوستی و هم ذات پنداری برگزار شد؛در پایان مسابقه به برترین نفاشی ها به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

پویا مجرد عضو شورای شهر پارس آباد در حاشیه این مراسم گفت:اولین هدف و نیت اصلی از مشارکت در این مسابقه همدردی با مردم مظلوم کرمانشاه است تا از این طریق دین خود را به مردم مظلوم و خسارت دیده کرمانشاه نشان دهیم.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری چنین مسابقاتی در مدارس خصوصا مدارس پایه های ابتدایی حس نوعدوستی و هم ذات پنداری را از دوران خردسالی در کودکان نهادینه میکند،افزود؛مردم ایران همواره در طول تاریخ انسانهای خونگرم و مهمان نواز و نوعدوستی بوده اند و هر جای کشور و حتی دنیا چنین رویداد تلخ و ناگواری رخ داده بلادرنگ شتافته و با آنان اظهار همدردی کرده اند،لذا برگزاری اینگونه مسابقات و جشنواره ها حس نوعدوستی و همدردی را در آنان زنده کرده و سبب ترویج و اشاعه فرهنگ نوعدوستی ،مشارکت و همیاری در کودکان میشود.

سرپرست شهرداری پارس آباد نیز در این مراسم از گشایش برنامه های فرهنگی و اجتماعی در آینده نزدیک از سوی شورا و شهرداری پارس آباد خبر داد و گفت:یکی از مهمترین برنامه های شورا و شهرداری پارس آباد، گشایش برنامه های فرهنگی – اجتماعی از سوی شهرداری پارس آباد به عنوان یکی از نهادهای مروج برنامه های فرهنگی خواهد بود.

مهندس مولایی با بیان اینکه برگزاری جشنواره اخیر هدایای دانش آموزی برای کسانیکه در پرداخت به موقع عوارض و مالیات و … با شهرداری همکاری می نمایند،از این قبیل کارها و اقدامات است،تصریح کرد:تشویق مردم و شهروندان به مشارکت و همیاری با اهدای جوایز و هدایا و مشارکت دادن آنان در کارها و امورات مرتبط با شهروندان یکی از همین برنامه های فرهنگی است که به مرور زمان بر کمیت و کیفیت این برنامه ها افزوده خواهد شد.

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1255
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902328
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي