9:14:00 - چهارشنبه 22 جولای 2020
فرماندار پارس آباد؛
مطالبات مردم در خصوص آب شرب به حق و قانونی است
حاجی پور فرماندار پارس آباد در حاشیه برگزاری میز خدمت در شرق پارس آباد(روستای فیروزآباد) گفت: روستائیان عزیز میتوانند همچون شهرها با پرداخت عوارض به شهرداری ها و دهیاری ها نسبت به زیرسازی و آسفالت خیابانها و معابر روستایی اقدام کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ فرماندار شهرستان پارس آباد شب گذشته در حاشیه  سلسله برگزاری میز خدمت در جمع مردم فیروزآباد در شرق پارس آباد گفت:

مطالبات مردم در خصوص آب شرب به حق و قانونی است و این مشکل با مدیریت و درایت اداره آبفا حل خواهد شد.

 

وی گفت: ساکنین روستاها هم می توانند ما درا در تامین و مدیریت بهینه آب یاری کرده و همراهی نمایند، همه ما مستحضریم که کمبود آب شرب در روستاها بیشتر بدلیل  آبیاری باغچه ها و درختان نزدیک منازل روستایی است.

 

حاجی پور افزود: کشاورزان بدلیل پرداخت آب بها حق دارند آب مناسب و بهداشتی  با کشاورزی و زراعت دریافت کنند و امور آب وظیفه دارد آن را تامین کند.

 

وی گفت: غیر بهداشتی بودن آب زراعی و کشاورزی  از مطالبات به حق شرق پارس آباد است که امور آب استان باید در راستای حل این معضل تمکین نماید.

 

فرماندار پارس آباد تصریح کرد: بازنگری طرح های هادی روستایی امسال تامین و تخصیص اعتبار شده است و عملیات اجرایی آن در دستور کار قرار دارد.

 

حاجی پور با تشریح نحوه همیاری و مساعدت دهیاری ها و شهرداری های بخش ها خاطر نشان کرد: روستائیان عزیزمی توانند همچون شهرها با پرداخت عوارض به دهیاری ها و شهرداری ها نسبت به زیر سازی و آسفالت مهابر و خیابانهای خود اقدام نمایند.

 

فرماندار در خصوص ضعف آنتن در روستاها و نقاط مرزی گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت وظیفه دارد در مناطق مرزی نسبت به حل معضل آنتن دهی اهتمام داشته باشند.

 

رئیس دستگاه اجرایی شهرستان در خصوص قیمت محصولات کشاورزی و حذف لال ها در خرید و فروش محصولات کشاورزی یادآور شد: با ایجاد تشکل های کشاورزی و روستایی و اتحادیه های کشاورزی نسبت به حذف دلال ها و تعیین قیمت مناسب و عادلانه خرید تضمینی محصولات موفق عمل نمود.

 

وی اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال حاضر در هیچ روستایی مشکل گازرسانی نداریم و این یکی از دستاوردهای مهم دولت در حوزه گازرسانی است.

 

حاجی پور در خصوص تعریض و آسفالت جاده های روستایی اظهار داشت: راه روستایی باید با تبدیل به راه فرعی ، تخصیص اعتبار داشته باشند اما این مانع جزو اختیارات مدیران کل و استاندار است و تلاش می کنیم این مشکل را نیز حل کنیم.

 

فرماندار گفت: کل بودجه شهرستان ۲۶ میلیارد تومان است که کل این مبلغ هم تخصیص نیست لذا حل تمامی مشکلات در مدت زمان معین و محدود غیر قابل حل است.

 

وی به هوشمند سازی نهاده های دامی اشاره کرد و افزود: هوشمند سازی نهاده های کشاورزی بهترین و اساسی ترین راه حل توزیع نهاده های دامی و کشاورزی است که با اقدامات انجام یافته توسط جهاد کشاورزی این مشکل حل خواهد شد.

 

حاجی پور در پایان تمامی دولتمردان را خادم ملت دانست و حل مشکلات آنان را از مطالبات به حق شان خواند و افزود: کلیه مشکلات روستاهای شرق پارس آباد ضمیمه شده و با تعیین اولویت ها در راستای حل کلیه مشکلات اهتمام خواهد شد.

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1821
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871628
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي