14:32:05 - چهارشنبه 8 آگوست 2018
نامه سرگشاده شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خطاب به نماینده مردم پارس آباد در مجلس
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای پارس آباد خطاب به شکور پورحسین نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار مجلس شورای اسلامی نامه ی سر گشاده ایی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از سایت ارس تبار،در پی اظهارات دشمن پسندانه نماینده پارس آباد و بیله سوار در مجلس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای پارس آباد در نامه ای سرگشاده و اعتراض آمیز از وی خواستند به جای کارهای حاشیه در این جنگ همه جانبه اقتصادی و روانی دشمن، وقت و انرژی خود و مجلس را در جهت مصالح عالی نظام و بهبود معیشت مردم صرف کند.

متن نامه به شرح زیر است:

بسم تعالی

جناب آقای شکور پورحسین

نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

در روزهای اخیر خبری مبنی بر تذکر کتبی ۱۸ نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس جمهور محترم در خصوص جلوگیری از اظهار نظر و دخالت مقامات غیر مسئول نظامی و غیر نظامی، در سیاست گذاری های داخلی و خارجی کشور، در شبکه های مجازی و اجتماعی انتشار یافته که حضرتعالی نیز از امضا کنندگان نامه مذکور بوده اید!!

به نظر می رسد تذکر یاد شده اعلام نارضایتی از اظهار نظر مقتدرانه فرماندهان رشید سپاه اسلام در حمایت از مواضع  انقلابی رییس جمهور محترم در برابر یاوه گویی های مسئولین عالی رتبه آمریکا به ویژه ترامپ قمار باز بوده باشد!!

نماینده محترم حوزه پارس آباد و بیله سوار، آیا مجلس مدّ نظر امام راحل(ره) این گونه بود که در صحن آن مشکلات درجه سه و چهار  مطرح و مشکلات اساسی و اصلی مردم و نظام در حاشیه قرار گیرد؟! به راستی آیا برای مشکلات مردم  و علی الخصوص حوزه انتخابیه خود نیز اینگونه به رییس جمهور نامه می نویسید؟

جناب دکتر پورحسین این وظیفه شما است که در عرصه جنگ غیر نظامی و اقتصادی تنی چند از نمایندگان مجلس را با خود همراه و همسو کرده و در مواجهه با عمده مشکلات اقتصادی و معیشتی و … به عنوان یک حقوقدان و عضوی از خانوده محترم و معزّز شهیدان، در مقابل آن قد علم کرده و چاره اندیشی و وضع قانون کنید.

از شما انتظار می رود در این جنگ همه جانبه اقتصادی و روانی دشمن، وقت و انرژی خود و مجلس را در جهت مصالح عالی نظام و بهبود معیشت مردم خرج کنید، چه شده که تذکر کتبی به اقدامی می دهید که پیام آن برای دشمنان سخت و بازدارنده و برای دوستان وحدت بخش، انسجام دهنده، امید آفرین و هم افزا در جهت حل مشکلات کشور است.

آقای پور حسین، متاسفانه مغان تبدیل به حیاط خلوت جناح های سیاسی شده و منابع این دشت زرخیز رو به تحلیل می رود. آیا از حال و هوای این روزهای حوزه استحفاظی خود و مشکلات مردم غیور و شریف پارس آباد و بیله سوار، از کشت و صنعت مغان گرفته تا حق آبه رود ارس خبر دارید و پیگیر حل  این مشکلات هستید؟

جناب پورحسین، قبل از اینکه فرماندهان نظامی، در مقابل فحاشی های دشمن موضع بگیرند تا از حریم ملّت، کشور و نظام دفاع کنند، در وهله اول این وظیفه امثال شما نمایندگان مجلس بود که این کار را انجام بدهند و حال شما به جای تشکر و قدردانی، تذکر کتبی  امضا می کنید.

در نهایت اینکه اگر به قانون اساسی مراجعه فرمایید، متوجه خواهید شد که مواضع اخیر سرداران سپاه یک اقدام کاملاً قانونی است و سپاه به جز مقام معظم رهبری از هیچ کسی برای دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب و عزّت مردم بزرگ ایران اجازه نخواهد گرفت.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های پارس آباد

۱۵ مرداد ۹۷

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1604
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904262
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي