11:11:59 - دوشنبه 20 ژانویه 2020
در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی:
نامگذاری یکی از میادین پرتردد شهر پارس آباد بنام کتاب
عدالت حاجی پور در این جلسه ترویج فرهنگ کتابخوانی را از عوامل مهمم پیشرفت جوامع بشری خصوصا در زمینه فرهنگی دانست و تصریح کرد: مطالعه، زمینه ساز توسعه در حوزه های مختلف است و هر چه قدر در این زمینه هزینه کنیم نه تنها هدر نمی رود،بلکه سرمایه گذاری در جامعه محسوب می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛سومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان پارس اباد در سال جاری با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد،شهردار پارس اباد،رئیس انجمن کتابخانه های عمومی و دیگر روسای عضو این انجمن در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد امروز دوشنبه برگزار شد.

عدالت حاجی پور در این جلسه ترویج فرهنگ کتابخوانی را از عوامل مهم پیشرفت جوامع بشری خصوصا در زمینه فرهنگی دانست و تصریح کرد: مطالعه، زمینه ساز توسعه در حوزه های مختلف است و هر چه قدر در این زمینه هزینه کنیم نه تنها هدر نمی رود،بلکه سرمایه گذاری در جامعه محسوب می شود.

وی برپایی نمایشگاه کتاب در قالب یاس کبود را یکی از رویدادهای مهم شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: برگزاری برنامه های مشابه در زمینه فرهنگی میتواند زمینه ساز رشد و توسعه و غنای فرهنگی و فکری جوانان شود.

فرماندار با بیان اینکه برنامه های متنوع و پرمحتوایی در این نمایشگاه برای بازدید کنندگان و مخاطبان ارائه می شود،اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند که در نوبه خود یک حرکت بزرگ محسوب می شود.

حاجی پور تجلیل از پیشکسوتان حوزه فرهنگی و اجتماعی را در اولویت نهادهای فرهنگی دانست و تاکید کرد: آثاری که تاکنون از سوی نویسندگان و داستان نویسان منطقه چاپ و منتشر شده اند،طی نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گیرند.

برگزاری مسابقه شهرستانی در دهه فجر،اجرای زنگ مطالعه در مدارس،رونمایی از کتاب ویژه کودکان و نوجوانان، عضویت نیم بها یا رایگان در ایام الله دهه فجر ، جشن ویژه روز زن،معرفی کتاب و دیگر عناوین متنوع رئوس برنامه هایی است که در دهه مبارک فجر امسال از سوی کتابخانه های عمومی به اجرا در خواهد آمد.

 

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1831
  • بازدید دیروز: 7996
  • کل بازدیدها: 4871638
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي