12:59:26 - چهارشنبه 28 نوامبر 2018
نشست بررسی نحوه برخورد با استفاده کنندگان غیر مجاز از انشعابات (آب،برق،گاز) برگزار شد
دستگاههای اجرایی ذیربط ضمن تمکین به آیین نامه اجرایی قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب،برق ،تلفن،فاضلاب و گاز نسبت به واگذازی انشعابات غیردایم به متقاضیان با اخذ تعهد و به شرط ثبت نام در سامانه ثنا تا تعیین تکلیف قانونی از سوی مراجع ذیصلاح، اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ جلسه بررسی نحوه اقدام در خصوص آیین نامه اجرایی قانون برخورد با استفاده کنندگان غیرمجاز از انشعابات آب،برق و گاز با حضور دادستان،معاون فرماندار و مسولین دستگاههای مرتبط در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان پارس آباد برگزار شد.

در این جلسه مقرر گردید دستگاههای اجرایی ذیربط ضمن تمکین به آیین نامه اجرایی قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب،برق ،تلفن،فاضلاب و گاز نسبت به واگذازی انشعابات غیردایم به متقاضیان با اخذ تعهد و به شرط ثبت نام در سامانه ثنا تا تعیین تکلیف قانونی از سوی مراجع ذیصلاح، اقدام نمایند.

لازم به توضیح است که منع قانونی بهره برداری از استفاده غیر مجاز از انشعابات همچنان برقرار است،اما در محلات و مناطقی که از اقشار مستضعف و کم درآمد برخوردار هستند؛برای مدت زمان موقت با اخذ تعهد و بصورت موقت تا طی مراحل قانونی جهت اخذ انشعاب اقدام شود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 516
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872172
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي