20:47:09 - سه‌شنبه 23 اکتبر 2018
خلق آثار هنری ارزشمند از دور ریز آهن آلات + فیلم
توحید نوری هنرمند خوش ذوق پارس آبادی است که توانسته از ضایعات آهن مجسمه های غول پیکر بسازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا، توحید نوری هنرمند خوش ذوق پارس آبادی از خانواده ای هنرمند و هنردوست است که با استعدادهای سرشار از ذوق و سلیقه خود، موفق شده ده‌ها تندیس و هیکل اشیا و حیوانات مختلف در ابعاد مختلف طراحی و به معرض نمایش بگذارد.

این هنرمند پارس آبادی همراه با پدر و برادر خود توانسته، با استفاده از ضایعات و آهن گرازه که در سایر کارگاهها  معمولا دور ریخته می شود، چندین مجسمه آهنی بسازد که از جمله آنها می توان به ساخت هیکل اسب در سایز اسب واقعی،تندیس«بی بی»، هیکل پسر بچه ای با ۱۵۰ سانتی متر قد، تندیس کلاه نظامی، تندیس کفش، هیکل عقاب، تندیس خودکار سه متری و سیب یک متری و … اشاره کرد.

نکته قابل توجه در این فراگرد هنری این که یکی از برادران توحید با نام زاهد، تابلو نویس و نقاش متبحری است که طرح اول این تندیس ها را طراحی میکند و برادر بزرگ او نیز به کمک پدر و برادر خود از روی این طراحی ها هیکل های متعدد تصنعی خلق نماید. تندیس هایی که با دیدن آنها انسان ذوق کرده و متحیر می شود چرا که خلق این آثار هنری می بایست آمیخته از دو سلیقه و روحیه متخالف یعنی طبع هنری و زور بازو و فلز سخت باشد،خصلتی که وجودش در یک فرد اتفاقی نادر و نایاب است.

 

blob:https://www.aparat.com/72e4e05b-abda-47fc-8ed2-553eee06db53

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 612
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945454
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي