17:37:37 - پنج‌شنبه 25 آگوست 2016
نماینده مردم اردبیل در مجلس:
وزیر راه استیضاح می‌شود
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: به خاطر تعلل و تاخیری که وزارت راه و شهرسازی در تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل داشته سعی می‌کنیم تا وزیر راه و شهرسازی را استیضاح کنیم.

13950211000245_PhotoA

به گزارش ارس رسا ، محمد فیضی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: ما در چند ماه اخیر نسبت به اصلاح بودجه اقدام کردیم و تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا دولت به راحتی بتواند بودجه امسال را تدوین کرده و نسبت به هزینه‌کرد آن براساس قوانین اقدام کند.

وی با انتقاد از بی‌توجهی وزیر راه و شهرسازی نسبت به تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل تصریح کرد: ما تا استیضاح وزیر راه در این باب جلو خواهیم رفت چرا که وزارت راه و شهرسازی به تعهدات خود عمل نکرده و ما با یک شرایط تبعیض‌آمیزی در این حوزه روبه‌رو هستیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: به خاطر تعلل و تاخیری که وزارت راه و شهرسازی در تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل داشته سعی می‌کنیم تا وزیر راه و شهرسازی را استیضاح کنیم.

فیضی بیان کرد: در حالی که راه‌آهن قزوین ـ رشت تا اتصال به آستارا و از طرفی راه‌آهن تبریز ـ باکو در دستور کار است متاسفانه راه‌آهن اردبیل در این میان معلق مانده و کار خاصی برای تکمیل آن انجام نشده است.

وی با بیان اینکه همچنان راه‌آهن اردبیل و پتروشیمی پروژه‌‌های بر زمین مانده هستند که کار خاصی برای تکمیل آنها انجام نشده است، گفت: ما از این تاخیرها و تعلل‌ها در دولت یازدهم تعجب می‌کنیم.

دعوای ترکان با نعمت‌زاده انگیزه رای به منطقه آزاد را تا نصف کاهش داد

دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اختلاف نظر ترکان با وزیر صنعت، معدن و تجارت و اظهارات عجیب ترکان در آستانه طرح لایحه منطقه آزاد تجاری در مجلس گفت: دعوای ترکان با نعمت‌زاده سبب شده است که در مجلس انگیزه‌هایی که برای رای دادن به لایحه منطقه آزاد بود به حداقل برسد به طوری که نیمی از این رای‌های مثبت تغییر پیدا کرده است.

فیضی در مورد لغو کنسرت‌ها نیز ادامه داد: همان طوری که رئیس جمهور اظهار کردند ایجاد فضای نشاط اجتماعی حق ملت است و هیچ کس حق ندارد خلاف قانون در این موضوع عمل کند و ما انتظار داریم وزیر ارشاد قاطعانه در این زمینه عمل کند و اگر برگزاری کنسرت موسیقی غیرشرعی است به مردم شفاف و روش دلیل این کار را اعلام کند تا جلوی برخی از اقدامات غیرقانونی گرفته شود.

وی افزود: به معنای واقعی همه اهالی موسیقی در این زمینه سرگردان هستند و به صورت شفاف در این زمینه اظهارنظرها انجام نمی‌شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از وزیر ارشاد خواست تا دلیل لغو شدن ۳۰ نشریه را در اردبیل اعلام کنند و با ادامه چاپ و انتشار آنها موافقت شود.

منبع : فارس اردبیل

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 668
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4903326
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي