15:00:59 - سه‌شنبه 8 ژانویه 2019
سرهنگ قاسم زاده در دیدار با فرماندار شهرستان پارس آباد مغان:
پادگان شهید مدنی اصلاندوز آماده همکاری در تمامی زمینه های نظامی،امنیتی،ژئوپلیتیکی و آسیب های اجتماعی است
فرماندار شهرستان پارس آباد ظهر امروز(دوشنبه) با سرهنگ قاسم زاده فرمانده پادگان شهید مدنی اصلاندوز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ فرماندار شهرستان پارس آباد در دیدار با سرهنگ قاسم زاده فرمانده پادگان شهید مدنی اصلاندوز که ظهر امروز دوشنبه در دفتر فرماندار برگزار شد،تصریح کرد:پادگان شهید مدنی اصلاندوز متضمن امنیت و آرامش منطقه است و نقش بسزایی در منطقه مرزی در زمینه های نظامی و امنیتی ایفا می کند.

علایی از تمامی فرماندهان و نیروهای انتظامی خصوصا فرمانده پادگان شهید مدنی اصلاندوز به دلیل همکاری و هماهنگی در فرایند واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان و هوشمندی آنان تقدیر کرد و گفت: همکاری های صمیمانه و تنگاتنگ این نیروها در ثبات و امنیت فضای منطقه و صعه صدر آنان جای تقدیر و تشکر دارد.

او با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ثمره خون هزاران شهید و مجروح و جانباز و رزمنده است،خاطر نشان کرد: این انقلاب به آسانی به دست نیامده است و تنها مختص یک فرد و گروه و ائتلاف نیست و متعلق به تمام مردم ایران است و همه باید در حفظ و حراست از کیان و امنیت کشور کوشا و سهیم باشند.

فرمانده پادگان شهید مدنی اصلاندوز نیز خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی و پوشیدن لباس رزم در راه این نهضت را افتخاری برای خود و همکارانش خواند و ابراز داشت:  به عنوان یک سرباز بی ادعا در رکاب ولایت فقیه و پاسداری از مرزهای کشور لحظه ای از شیطنت ها و عنادورزی های دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام غافل نخواهیم شد.

سرهنگ قاسم زاده به نقش بی بدیل این پادگان در سطوح ملی و منطقه ای اشاره کرد و گفت: ما تربیت یافته مکتب حضرت ابالفضل العباس هستیم و آماده همکاری در تمای زمینه ها از جمله حوزه های مطالعاتی ، ژئوپلیتیک،پدافند غیر عامل و حوزه آسیب های اجتماعی بوده و در کنار دیگر ارگانها در خدمت به مردم غیرتمند مرز شمال استان،مصمم هستیم.

وی پادگان شهیدمدنی اصلاندوز را نزدیک ترین منطقه نظامی به نقطه صفر مرزی دانست و تصریح کرد: آمادگی نیروهای متعهد پادگان شهید مدنی، آسیب پذیری در حیطه استحکامات نظامی را به حداقل ترین سطح رسانده و در بحث امنیتی و حفاظتی ریسک نخواهند کرد.

رضا امیرپور خبرنگار

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 393
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872049
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي