5:43:56 - چهارشنبه 11 جولای 2018
پلمپ ۷ مرکز توزیع برگه های پیش بینی فوتبال در پارس آباد
ارس رسا : به دستور دادستان شهرستان پارس آباد امروز سه شنبه ۱۹ تیر ماه ۷ مرکز توزیع برگه های پیش بینی فوتبال با هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اماکن عمومی پلمپ گردید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ امروز سه شنبه ۱۹ تیر ماه ۷ مرکز توزیع و عرضه برگه های پیش بینی فوتبال که بصورت غیر مجاز فعالیت میکردند،به دستور دادستان و با هماهنگی اداره ارشاد اسلامی و اماکن عومی شهرستان پارس آباد پلمپ گردید.

توزیع برگه های پیش بینی فوتبال که بصورت گسترده و سازمان یافته طی سالهای اخیر از اروپا به ایران تسری یافته بود، ابتدا در سایت ها و شبکه های اجتماعی و بصورت زیرزمینی در حال فعالیت بودند،اما به مرور زمان و با افزایش طرفداران این بازی خانمانسوز ، اخیرا سودجویان و دلالان بصورت علنی و در روز روشن با ایجاد نمایندگی رسمی در حال فعالیت بودند،که پس از هماهنگی و همکاری دستگاههای مسئول و امنیتی به پلمپ و تعطیلی این پدیده خانمانسوز مبادرت کردند.

ابوالفضل طلایی مسئول پلمپ نمایندگی ها و مراکز توزیع برگه های پیش بینی فوتبال در این زمینه گفت: امروز ۷ مرکز عرضه و توزیع برگه های پیش بینی غیر قانونی فوتبال با همکاری اماکن عمومی و هماهنگی دادستان محترم شهرستان پلمپ گردید،که طی روزهای آینده کلیه این مراکز تا تعطیلی و ریشه کنی کامل آنها در سطح شهر که بصورت غیر قانونی و غیر مجاز به فعالیت میپردازند،پلمپ خواهند شد.

طلایی با بیان اینکه بارها به توزیع کنندگان و مراکز عرضه این برگه ها هشدار لازم داده شده بود ؛ افزود: هیچ گونه مجوز و یا پروانه فعالیت از سوی وزارت ارشاد به این پدیده شومی صادر نشده است، اما عده ای با سوء استفاده از مجوزهای دیگری که برای فعالیت های مشابه و قانونی اخذ کرده بودند، در توجیه غیر قانونی بودن فعالیت خود به جوانان و قربانیان این پیش بینی ها نشان میدهند.

پدیده شرط بندی فوتبال در قالب برگه های پیش بینی فوتبال بدلیل جذابیت و هیجان آن، سبب مالباختن و قربانی شدن بسیاری از خانواده ها در کشور شده است که از مدتها پیش به دلیل شکایت خانواده ها و قربانیان این پدیده در دستور کار مقامات قضایی و امنیتی قرار گرفت و پس از طرح در شورای تامین شهرستان پارس آباد نسبت به پلمپ آنها دستورات لازم صادر گردید.

 

 

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 336
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4901409
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي