14:16:26 - چهارشنبه 8 آگوست 2018
اکبر اعلمی فاش کرد؛
چوب حراج به اموال کشت و صنعت مغان به نفع گروه خاص
بنام خصوصی سازی و چوب حراج زدن به ثروت ملی درحال توزیع و انباشت ثروت در میان یک گروه خاص هستند!

ارس رسا – اکنون کاملا محرز شده که گمانه زنی های پیشین ما کاملا درست از آب درآمده و قرار است که شرکت کشت و صنعت مغان به یک شرکت #سوداگر بنام «توسعه بازار سرمایه تهران» واگذار شود که یکی از موسسات وابسته به #فروشگاه های زنجیره ای #رفاه است و هیچ نسبتی با تولید و کشاورزی و دامپروری ندارد.

بیش از ۵۰ درصد از سهام بانک های ملت، ملی، سپه، صادرات و تجارت که جزو اصلی ترین سهامداران #فروشگاه_رفاه به شمار می روند، به #بخش_خصوصی واگذار شده است.

در این بین به عنوان نمونه، حدود ۱۱ درصد از سهام بانک ملت توسط #صرافان صاحب برند #برنج_محسن یکی از بزرگترین #وارد_کننده های برنج و #ابوترابیان مدیرعامل و مالک شرکت #سپهر_نویدآفرین #وارد_کننده مواد غذایی، حیوانی، نباتی، آشامیدنی و حیوانات زنده و صاحب برند آوازه به مبلغ ۷۴ میلیارد تومان طی اقساط ۳ ساله خریداری شده است.

بعبارت دیگر سهامداران عمده فروشگاه رفاه که کارشان ساخت و ساز، سوداگری و واردات می باشد قرار است که از محل درآمد کشت و صنعت و دامداری #مغان و شرکت فروشگاه های زنجیره ای #رفاه که بطور اقساط و کاملا رانتی خریداری شده و چه بسا تغییر کاربری و درآمد ناشی از فروش بخشی از آن، به آسانی مالک یکی از بزرگترین قطب های کشاورزی، صنعتی و دامپروری شده و رفاه مردم را تامین نمایند!

رئیس سازمان خصوصی سازی که حرص و ولع عجیبی برای واگذاری این بنگاه عظیم اقتصادی از خود نشان می دهد در یک برنامه رادیویی به کنایه از منتقدین می پرسد در طول ۴۰ سال گذشته کدام خیر کشت و صنعت مغان به ۸۰ میلیون نفر رسیده است!؟

به ایشان باید گفت دوست عزیز در طول این ۴۰ سال دستکم بخش عمده ای از فرآورده های لبنی، دام، شیر خشک محصولات کشاورزی، گوشت و میوه جات و برخی دیگر از مایحتاج میلیون ها نفر از این مردم از محل همین بنگاه با #قیمت_های_مناسب تامین و برای جماعت زیادی اشتغال ایجاد شده است که اگر در انحصار زالوهای اقتصادی بود قطعا خون مردم را می دوشیدند و در شیشه می کردند تا شکاف میان اغنیا و فقرا را هرچه عمیقتر نمایند!

درواقع شما بنام #خصوصی_سازی با چوب حراج زدن به ثروت ملی دارید ایران را به انحصار چند متمول در می آورید و آنها هستند که از این پس با تعیین قیمت های انحصاری و دلبخواه برای محصولات، جیب مردم را خالی تر و بر حجم گنج های قارونی خود خواهند افزود!

باز خدا پدر #شاه را بیامرزد که علیرغم همه انتقاداتی که به او وجود دارد، برای سرمایه داری و سرمایه داران هم حد و مرزی تعیین کرده بود و هرگز اجازه نمی داد تا عده قلیلی تازه به دوران رسیده با استفاده از روزنه های قانونی و غیرقانونی و رانت ها و امکانات مختلف، ثروت های نجومی و قارونی تحصیل و با به انحصار درآوردن ثروت و منابع ملی لحظه به لحظه فربه تر و متورم تر و متنعم تر شوند!
این تذهبون!؟
*چهارشنبه ۱۷ مرداد ۹۷

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1449
  • بازدید دیروز: 1190
  • کل بازدیدها: 4902522
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي