10:11:25 - شنبه 2 مارس 2019
کاروان راهیان نور شهرستان پارس آباد مغان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند
کاروان راهیان نور دانش آموزی پارس آباد به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، با بدرقه فرماندهان و مسئولان و جمعی از خانواده های شهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ کاروان راهیان نور دانش آموزی پارس آباد به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، با بدرقه فرماندهان و مسئولان و جمعی از خانواده های شهدا به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

 

فرماندار شهرستان پارس آباد صبح امروز شنبه در آئین بدرقه کاروان راهیان نور در یادمان شهدای گمنام پارس آباد ؛به خبرنگار ایرنا گفت: ۹۰ نفر از دانش آموزان پسرانه با ۲ اتوبوس برای مدت ۵ روز، از مناطق عملیاتی جنوب بازدید خواهند کرد.

علایی افزود: در سال جاری ۵ کاروان دانش آموزی به مناطق عملیاتی اعزام شده اند که ۴ کاروان به مناطق عملیاتی شمال غرب و یک کاروان نیز به منطقه عملیاتی جنوب اعزام شده اند.

وی خاطر نشان ساخت: دو کاروان نیز تا پایان تعطیلات نوروزی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

سرهنگ نوری نیز در این مراسم افزود: اردوی راهیان نور از اردوهای سیاحتی و زیارتی مهم کشور است و همه ساله در راستای تجدید بیعت با آرمان های شهدا برگزار می شود.

وی با اشاره به عزیمت چهارمین کاروان راهیان نور از شهرستان پارس آباد در سال جاری افزود: آموزش و پرورش کشور، ۳۶ هزار شهید دانش آموز و پنج هزار شهید فرهنگی را به نظام اسلامی تقدیم کرده است و نقش اساسی در دوران دفاع مقدس ایفا نموده است.

فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد در این مراسم تصریح کرد: در این کاروانها که به مدت ۵ روز به طول خواهد انجامید، برنامه‌های فرهنگی وهنری اجرا وراویان در طول سفر خاطراتی از دفاع مقدس برای دانش آموزان بیان خواهند کرد.

 

خبرنگار : رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 29
  • بازدید دیروز: 2543
  • کل بازدیدها: 4947414
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي