21:54:17 - چهارشنبه 14 فوریه 2018
گزارش سالانه عملکرد رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان پارس آباد منتشر شد
بر اساس گزارش عملکرد سال ۱۳۹۶ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پارس آباد تعداد ۷۹۴ دادخواست در هیئت های تشخیص و حل اختلاف این اداره رسیدگی شده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ بر اساس گزارش عملکرد سال ۱۳۹۶ اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پارس آباد تعداد ۷۹۴ دادخواست در هیئت های تشخیص و حل اختلاف این اداره رسیدگی شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پارس آباد گزارش عملکرد سال ۱۳۹۶ این اداره را اعلام کرد.

هادی گنجی گفت: در طی یکسال گذشته ۷۹۴ دادخواست به این اداره واصل شده و ۶۶۵ دادنامه در هیات تشخیص و ۳۱۳ دادنامه در هیات حل اختلاف صادر شده و ۱۴۳ پرونده به دیوان عدالت اداری ارسال شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پارس آباد افزود: تعداد کل مقرری بگیران بیمه بیکاری در این شهرستان ۱۱۳ نفر می باشد و ۳۳ نفر از مقرری بگیران بیمه بیکاری جهت آموزش مهارت به آموزش فنی و حرفه ای شهرستان معرفی شده اند.

وی در ارتباط با عملکرد در حوزه تعاون نیز گفت: در طول سال ۹۶ تعداد ۱۴ تعاونی با ۱۷۳ نفر عضو و اشتغالزایی ۱۳۳ نفر تاسیس شده و ۶۷ جلسه مجمع برای این تعاونیها و ۱۶دوره آموزشی با ۲۵۸۴ نفرساعت برگزار شده است.

گنجی افزود: در بخش اشتغال این شهرستان برای ۳۴۰ نفر در زمینه مشاغل خانگی مجوز صادر شده و ۲۸ نفر از افراد جویای کار نیز از طریق کاریابی ها بکار گمارده شده اند و ۱۵مورد قرارداد کارورزی برای دانش آموختگان دانشگاهی صادر و از ۹۹ مورد طرح متقاضیان مشاغل خانگی حمایت شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پارس آباد گفت: در حوزه امور اجتماعی ۵۵۸ نفر از خانواده کارگران این شهرستان از خدمات تسهیلات رفاهی، تفریحی، و گردشگری استفاده کرده و ۴ مورد کلاس آموزشی جلوگیری ازآسیب های اجتماعی برای کارگران و ۱مورد کلاس آموزشی مهارت زندگی برای زنان کارگر در واحدهای کارگری برگزار شده است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 499
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872155
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي