19:05:45 - شنبه 7 اکتبر 2017
با محوریت شهیدان مدافع حرم
یادواره ۲۷ شهید والامقام پارس‌آباد برگزار شد
با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی یادواره ۲۷ شهید والامقام محله ولی عصر پارس‌آباد با محوریت شهیدان مدافع حرم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از  خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، حجت‌الاسلام نجات فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بعد از ظهر امروز در مراسم  یادواره ۲۷ شهید والامقام  محله ولی عصر پارس‌آباد اظهار داشت: قدرتی که امروز ایران به دست آورده در حقیقت ثمره خون شهدای والامقامی است که از جان و مال خود گذشتند و برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی افزود: اگر رشادت‌ها و فداکاری‌های این بزرگواران به باد فراموشی سپرده شود در حقیقت ما خود را به فراموشی سپرده‌ایم که به همین منظور انتظاری که ما از مسئولان داریم این است که در برگزاری یادواره‌ها و برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم حساسیت و دقت ویژه‌ای داشته باشند تا این مراسمات به بهترین نحو و در خور شان و جایگاه شهدا برگزار شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد: شهدای ما تربیت یافته مکتب و نهضت حسینی و ادامه دهنده این راه هستند که این یک افتخار بسیار بزرگ برای ما است و شهیدانی همچون حججی‌ها نیز توانستند بار دیگر یادآور روز قیام عاشورا شوند.

فیاضی بیان کرد: ما نباید اقدامات شهدای مدافع حرم را به هیچ وجه فراموش نکنیم بلکه باید حرکت آنان را به عنوان یک الگوی مناسب در زندگی برای خود قرار دهیم چرا که این شهدا با صلابت در مقابل دشمن تکفیری داعشی ایستادند و جان خود در راه اعتقادات و باورهای مقدس خود دادند.

در این مراسم یاد و خاطره شهدا با مداحی و سینه‌زنی گرامی داشته شد و شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با آرمان‌های شهدای والامقام تجدید میثاق کردند و فرمانده سپاه ناحیه، نیروهای نظامی و انتظامی و  جامعه ایثارگری و عموم مردم شهید پرور این مراسم را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 826
  • بازدید دیروز: 2294
  • کل بازدیدها: 4900709
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي