3:05:24 - دوشنبه 17 جولای 2017
آتنا:لطفا بیش از این با دامن زدن به این حادثه تلخ نمک به زخم پدر و مادرم نپاشید
امید است تمام شهروندان دست در دست یکدیگر زین پس بصورت خود جوش و یکپارچه در راستای کمرنگ شدن این حادثه و آرامش روح و روان آتنا کوچولو تلاش نماییم و بار دیگر مشارکت و انسجام و اتحاد خویش را در حوادث تلخ و رویدادهای بحرانی نشان داده و بر همگان اثبات نماییم.

 

به گزارش ارس رسا؛  ماجرای قتل آتنا کوچولو دختر معصوم و نازنین پارسابادی که ۲۸ روز پیش به طور ناگهانی ربوده شد و پس از ۲۳ روز جسد بی جانش از پارکینگ محل توقف متهم پیدا شد،اکنون به چالشی ملی و بین المللی تبدیل شده است و به تیتر یک رسانه های مطرح کشور و حتی دنیا بدل شده است.

اینک با دیدن و شنیدن این خبر دل هر انسان آزاده و متمدنی به درد می آید و این سوال در اذهان مردم تواعی میشود که چگونه یک انسان عاقل و بالغ با این بی رحمی و سنگدلی یک دختر معصوم و بیگناه را که روزانه چشم در چشم پدر و دختر می افکند و با آنان رابطه نزدیکی برقرار میکند،قربانی هواهای نفسانی و افکار پلید خود کند؟

اینکه این حادثه چقدر برای یک پدر و مادر و حتی دختر خردسال سه ساله که کما بیش عدم حضور خواهر بزرکتر و هم بازی همیشگی اش را به مرور زمان احساس میکند،میتواند سخت و دردناک و حتی غیر قابل تحمل باشد،خارج از تصور ماست‌. حادثه شومی که اگر چه ابعاد آن به تازگی عیان شده است اما ۲۸ روز است که اهالی این شهر را پا به پای خانواده قربانی چشم انتظار و گوش به زنگ دست به دعا برده بود.

حال که جسد بی جان آتنا کشف شده است و قاتل شیطان صفت در چنگال عدالت گرفتار شده است اکنون که جزء به جزء قضیه آشکار و در تمامی جراید و رسانه ها منتشر شده است اکنون که هم نیت قاتل و هم تمام درد دلها و اظهارات خانواده قربانی مورد مصاحبت و پرسش و پاسخ قرار گرفته  همه از جزئیات آن باخبر شده اند و نقاط کور پرونده کشف و ضبط شده است. اینک که مراسم خاکسپاری و تدفین و ترحیم قربانی برگزار شده است،به خاطر خود آتنا و رعایت حال خانواده و اقوام و اطرافیان قربانی هم که شده،شایسته است به دور از هرگونه جو سازی و کش دادن زوایای حادثه و تازه کردن زخمها و غم و غصه صاحبان عزا موجب دشواری و پیچیدگی این فاجعه و سوگواری برای خانواده قربانی نشویم.

بدون شک روح پاک فرشته سبک بال و بهشتی هم به هیچ وجه مایل به کش دادن حادثه و تکرار مکرر ماجرا در محافل و رسانه ها نیست چرا که هر چه قدر این موضوع به درازا کشیده شود قطعا روح و روان پدر و مادر آتنا نیز با شنیدن و دیدن این صحنه ها به درد آمده داغ دلشان تازه میشود.

لذا هر چند نیت راویان و ناشران این قضیه خیرخواهانه و من باب دلسوزی و تسکین آلام بازماندگان و هواداران و سوگواران آتنا باشد لیکن خود آتنا هم هرگز راضی به تازه شدن زخم پدر و مادرش از طریق دامن زدن به این مسائل نیست.

از این سبب شایسته است هر کسی به نوبه خود همانگونه که در آغاز این حادثه با اطلاع رسانی و انتشار اخبار به موقع سبب وسعت و فراگیر شدن حادثه شدند،به همان اندازه نیز سهم خود را در کمرنگ شدن موضوع و تسکین آلام خانواده قربانی ادا نمایند  از بیان مسائل احساسی و بدون ضرورت خودداری نماییم و خدای ناکرده بخاطر تبلیغ ابزارهای رسانه ای خود و ازدیاد چند مخاطب به کانال یا افزایش تعداد بازدید کنندگان از کانال و یا مشهور شدن و معروف شدن و مسائل اینچنینی سبب کم رنگ شدن ارزش های معنوی این حرکت یکپارچه و انساندوستانه نشویم.بیایید برای یک بار هم که خودمان را جای آنها قرار دهیم و محض رضای خدا هم که شده  آسایش و آرامش یک خانواده داغدار و سوگوار را به بهای ناچیز قربانی هواهای نفسانی خود نکنیم و نمک به زخم این خانواده داغدار نپاشیم.

امید است تمامی شهروندان دست در دست یکدیگر زین پس بصورت خود جوش و یکپارچه در راستای کمرنگ شدن این حادثه و آرامش روح و روان آتنا کوچولو تلاش نماییم و بار دیگر مشارکت و انسجام و اتحاد خویش را در حوادث تلخ و رویدادهای بحرانی نشان داده و بر همگان اثبات نماییم.

با نثار و اهدای صلوات بر روح منزه فرشته کوچک مغان آتنای عزیز از خداوند منان برای خانواده وی طلب صبر و شکیبایی مسئلت بداریم.

رضا امیرپور

 

انتهای پیام/

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3944
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4906602
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي