13:49:09 - سه‌شنبه 19 جولای 2016
بخشدار اصلاندوز خبر داد؛
آغاز ساخت یادمان شهدای گمنام اصلاندوز/اختصاص اعتبار ۲۰۰ میلیون تومانی برای آبرسانی به قشلاق اژدربیگلو
بخشدار اصلاندوز از آغاز عملیات اجرایی ساخت یادمان شهدای گمنام شهر مرزی اصلاندوز مغان در تپه نور الشهدای این شهر خبر داد.

به گزارش ارس رسا ؛ سید عباس مینایی” بخشدار اصلاندوز امروز در بازدید از عملیات ساخت یادمان شهدی گمنام به خبرنگار ما گفت:امید است مجموعه فرهنگی و مذهبی زیبایی در خور شان شهدای عزیز گمنام اصلاندوز احداث شود.
_MG_6546
وی از اعتبار اولیه ۳۰۰ میلیون تومانی برای آغاز این پروژه از محل اعتبارات سال ۹۵ بخش اصلاندوز خبر داد و گفت:برای تکمیل یادمان شهدای گمنام مبلغی بالغ بر ۱۵۰میلیون تومان دیگر نیز لازم است تا به بهره برداری برسد.

بخشدار اصلاندوز با اشاره به ابعاد این حرم و مسائل فنی احداث این بنا از تکراری نبودن و منحصر به فرد بودن طرح این حرم در استان خبر داد و اضافه کرد:بعد از مطالعه و کار کارشناسی بر روی چندین طرح پیشنهادی این طرح مورد تائید قرار گرفت که در سطح استان بی نظیر خواهد بود.

مینایی با بیان اینکه در صورت اتمام رسیدن آن، گامی مثبت در جهت تبلیغ شعایر دینی و مذهبی در شهر اصلاندوز برداشته خواهد شد افزود:امیدواریم پروژه یادمان شهدای گمنام که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و شهرداری اصلاندوز در حال ساخت است در سریعترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

وی افزود:در کنار یادمان شهدای گمنام مجموعه پارک و فضای سبز هم در نظر گرفته شده است که فضای زیبایی را به محیط یادمان خواهد بخشید.

بخشدار اصلاندوز خدمت به شهدا را یک توفیق بزرگ الهی دانست و گفت: عمل به وصیت نامه شهدا و ادامه دادن راه انان باید الگوی عمل، برای کارگزاران نظام انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش ارس تبار ،پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس با هویت گمنام و مشخصات ۲۴ ساله و ۱۹ساله از منطقه عملیاتی خیبر در ۲۴ اردیبهشت سال ۱۳۹۴ در اصلاندوز تشییع و تدفین شدند.

بخشدار اصلاندوز همچنین در نشست با اهالی قشلاق اژدربیگلو،از اختصاص ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت آبرسانی به این قشلاق خبر داد و خدمات رسانی به روستاها را از مهمترین اهداف دولت در سالجاری عنوان کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مسولان استانی، از توجه ویژه فرماندار شهرستان پارس آباد به بخش اصلاندوز تشکر کرد.

مینایی از گشایش اعتبار در سال جاری جهت تکمیل پروژه مجتمع امام علی (ع) خبر داد و گفت:اعتبار خوبی برای آب رسانی به ۴۳ روستا و قشلاق اختصاص یافته است که شواهد از جهش عظیم دولت در احیاء و سازماندهی پروژه های عمرانی و تولیدی خبر می دهد.

منبع : ارس تبار

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 167
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4871823
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي