20:37:17 - یکشنبه 11 ژوئن 2017
خیرجو مطرح کرد؛
آمادگی شهرداری مشگین‌شهر برای فروش آسفالت به شهرهای همجوار
در حالی که شهردار مشکین شهر خبر از آماده بودن تجهیزات و آسفالت شهرداری در مشکین شهر و صادرات آن برای عرضه به سایر شهرستانها خبر میدهند، شورا و شهردار پارساباد بر سر آماده نبودن آسفالت و تجهیزات آن برای تولید آسفالت در فصل کار با همدیگر سر نزاع دارند.

به گزارش سبلان نیوز، اعضای شورای جدید مشگین‌شهر با حضور شهردار، از کارخانه آسفالت شهرداری مشگین‌شهر و نحوه فعالیت آن بازدید کردند.

در این بازدید مسعود خیرجو شهردار مشگین‌شهر گفت: کارخانه آسفالت شهرداری مشگین‌شهر یکی از بهترین کارخانه‌های شمالغرب کشور است که ظرفیت تولید و فروش آسفالت به سایر شهرهای مجاور را دارد و با این کار می توان درآمد پایداری برای شهرداری ایجاد کرد.

وی افزود: کارخانه سنگ شکن در مجاورت این کارخانه قرار گرفته که با تولید بیشتر مصالح می‌توان درآمدزایی برای افزایش سطح تولید آسفالت را فراهم کرد و چنانچه ما بتوانیم مجوز معدن سنگ لاشه را اخذ کنیم می‌توانیم در تولید و پخش آسفالت به خودکفایی برسیم.

خیرجو در این بازدید ضمن تشریح فعالیت کارخانه برای اعضای جدید شورا، جزییات بیشتری در خصوص میزان قیر موجود، محل انبار، کنترل و راه اندازی دستگاه توسط اپراتورهای شهرداری، میزان مصالح موجود، باسکول و … را از اهم عملکرد این کارخانه ذکر کرد و اظهار کرد:با تلاش همکاران می‌توانیم از ظرفیت کارخانه سنگ شکن و آسفالت شهرداری در راستای رضایتمندی شهروندان به نحو مطلوب استفاده کنیم./سبلان ما

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1723
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904381
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي