21:02:38 - چهارشنبه 24 مه 2017
نماینده ولی‌فقیه در اردبیل:
آمریکا به دنبال نفوذ در خاورمیانه است/نیروهای مسلح عامل اقتدار
اردبیل – نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل دلیل حضور آمریکا در عربستان و وقایع اخیر را هدف این کشور برای نفوذ در خاورمیانه عنوان کرد.

به گزارش ارس رسا به نقل از سبلان نیوز، آیت‌الله سید حسن عاملی صبح چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در اردبیل تصریح  کرد: اینکه مزدوران آمریکایی در عربستان حضور یافته‌اند با هدف نفوذ به خاورمیانه است.

وی افزود: به گواه تاریخ، آمریکا کشور قابل‌اعتمادی نیست و تنها به دنبال دستیابی به منافع خود است؛ چنین وضعیتی ایجاب می‌کند که مسلمانان در مقابل ترفندهای این کشور هوشیار باشند.

امام‌جمعه اردبیل هوشیاری و اتحاد مسلمانان را عامل یاس و ناامیدی دشمن دانست و گفت: لازم است در مقابل ترفندهای جدید آمریکا نیز مسلمانان هوشیارانه اقدام کنند.

وی به ضرورت بصیرت افزایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان تاکید کرد و گفت: چه در زمان دفاع مقدس و چه در حال حاضر شهدای والامقام امنیت و اقتدار کم‌نظیری را موجب شده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان اقتدار امروز را در سایه ایثار و جان‌فشانی نیروهای مسلح دانست و متذکر شد: امروز اقتدار ایران در منطقه و در دنیا مثال‌زدنی است.

عاملی افزود: نمونه این ایثارگری در آزادسازی خرمشهر مشاهده شد که با مقاومت و ایثار رزمندگان و همراهی مردم این شهر از اشغال دشمن آزاد شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1562
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904220
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي