14:59:10 - شنبه 12 اکتبر 2019
فرماندار شهرستان پارس آباد:
آموزش ناهنجاری های اجتماعی باید از لایه های زیرین جامعه آغاز شود
رئیس شورای سلامت شهرستان پارس آباد گفت: اکثریت افراد جامعه با موضوع سلامت روان به نوعی درگیر هستند و اگر بتوانیم یک درصد هم در این حوزه تاثیر گذار باشیم، نتیجه بهتری را شاهد خواهیم بود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ جلسه هفته سلامت و روان با حضور فرماندار شهرستان پارس اباد ،مدیریت شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضای این کمیته بمناسبت هفته سلامت در سالن اجلاس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس اباد با ابراز نارضایتی از ناهماهنگی و تاخیر در اجرای جلسه گفت: مدیریت زمان و مکان برای ما بسیار مهم بوده و یکی از شاخص های مدیریت صحیح و تعهد و وظیفه شناسی است که از زمان بدو ورود در شورای اداری بر ان تاکید داشتم.

علایی افزود: سلامت و روان مردم نقش مهمی در توسعه و پویایی آن جامعه دارد و در صورت بی توجهی  یا سهل انگاری در انجام آن با تهدیدی بسیار جدی و مخاطره آمیز مواجه خواهیم شد.

وی با تاکید بر جدیت روسا و مدیران تمامی دستگاهها در این حوزه ضمن تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های کارشناسان و صاحب نظران ،یادآور شد: اموزش ناهنجاری های اجتماعی باید از لایه های زیرین و آسیب پذیر جامعه آغاز شود تا اثرات آن به دیگر اقشار و لایه های جامعه تسری نیابد.

رئیس شورای سلامت شهرستان پارس آباد گفت: اکثریت افراد جامعه با موضوع سلامت روان به نوعی درگیر هستند و اگر بتوانیم یک درصد هم در این حوزه تاثیر گذار باشیم، نتیجه بهتری را شاهد خواهیم بود.

علایی با ابراز تاسف از سیر صعودی آمار طلاق،خودکشی ، اعتیاد و دیگر ناهنجاری ها و بزهکاری های اجتماعی خاطر نشان کرد: حدود و شرع و وظایف تمامی مدیران دستگاهها مشخص است و هیچگونه عذر و بهانه ای در این زمینه قابل قبول نیست.

فرماندار پارس اباد در پایان تصریح کرد: برای پیشگیری و کاهش این ناهنجاری ها برنامه ریزی دقیق و مدون نیاز است و برای رسیدن به این هدف باید از نظرات و پیشنهادات و راهکاری های شخصیت های صاحب نظر بهره مند شویم.

 

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 3121
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4905779
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي