خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/07/18 13:01
شناسه خبر : 32961

 آیا جاده پارس آباد به اردبیل جوابگوی ترانزیت حدود ۳ میلیون تن محصولات کشاورزی این شهرستان خواهد بود؟؟؟

 بهنام جو خاطرنشان کرد: اقدامات و زیر ساخت های برنامه ریزی شده در این منطقه باید به گونه ای باشد تا جوابگوی ترانزیت محصولات منطقه و جذب گردشگران به شمال استان شود. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ پاسخ استاندار اردبیل به سوال خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا مبنی بر اینکه پیش بینی می شود،با احتساب محصولات تولید شده از نواحی عمرانی اراضی شبکه پایاب سد خدافرین و گلخانه ۱۶۰۰ هکتاری،که میزان محصولات این شهرستان به رقمی حدود سه میلیون تن خواهد رسید،آیا جاده پارس آباد به اردبیل جوابگوی ترانزیت و حمل و نقل این محصولات خواهد بود یا نه؟ بدین شرح است:

استاندار اردبیل گفت: فعالیت‌هایی که در حوزه راه در شهرستان پارس آباد توسط استانداری و نماینده محترم در حال پیگیری است،توسعه و شتاب قابل توجهی گرفته است.

بهنام جو افزود: جاده پارس آباد به اردبیل از مسیر گرمی بیله سوار و پارس آباد از سال گذشته آغاز شده و اعتبار خوبی تخصیص پیدا کرده و در حال پیشروی است و مسیر پارس آباد به سمت سربند تا سه راهی مشکین شهر نیز سی میلیون تومان اعتبار داشت که هفته گذشته ۳۰ میلیارد تومان دیگر به اعتبارات این مسیر افزایش یافت و جهش بسیار خوبی در حوزه راه شمال استان انجام گرفت علی القاعده در هیچ سالی مبلغ ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به این مسیر تخصیص داده نشده بود و مجموع اعتبارات جاده های شمال استان از ۵ میلیارد تومان فراتر نرفته بود.

وی تاکید کرد: با این حال می دانیم که اعتبارات مورد نظر برای این مسیر کافی نیست و پارس آباد به عنوان پیشانی و آبروی نظام نیازمند توجه ویژه است.

بهنام جو خاطرنشان کرد: اقدامات و زیر ساخت های برنامه ریزی شده در این منطقه باید به گونه ای باشد تا جوابگوی ترانزیت محصولات منطقه و جذب گردشگران به شمال استان شود.