12:08:45 - شنبه 18 آگوست 2018
نماینده پارس آباد و بیله سوار:
ابطال مزایده کشت و صنعت مغان پیگیری می شود
اردبیل – ایرنا – نماینده مردم پارس‌ آباد و بیله ‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: واگذاری کشت و صنعت مغان مورد اعتراض مردم قرار گرفته و احتمال ابطال آن بیشتر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از ایرنا ، شکور پورحسین روز پنجشنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این شرکت به قیمت بسیار پایینی واگذار شده که باید به مردم شفاف سازی شود.
وی اضافه کرد: هیچ کس مخالف واگذاری نیست بلکه نحوه واگذاری این شرکت مورد اشکال است.
نماینده پارس آباد و بیله سوار مغان همچنین بیان کرد: مطالبه اصلی مردم توسعه این شرکت و اشتغالزایی و رونق اقتصادی است که باید در صورت واگذاری به بخش خصوصی اهلیت سرمایه گذار بیشتر مد نظر قرار بگیرد.
پورحسین درباره تصویب منطقه آزاد تجاری و صنعتی نیز افزود: درباره منطقه آزاد تجاری حدف نمین در رسانه ها بزرگنمایی شد در حالی که نمین در لایحه دولت نبود تا حذف شود.
وی افزود: ملحق نشدن نمین ناشی از نبود آن در لایحه بود ولی امکان پیوست آن به محدوده وجود دارد.
پورحسین با اشاره به مشکلات راه‌ های منطقه مغان اظهار داشت: راه های اصلی مغان به قتلگاه معروف شده و اصلاح و ساماندهی آن به مطالبه اصلی مردم تبدیل شده است.
او گفت: سه جاده پار‌س ‌آباد – سربند تا سه راهی مشگین‌ شهر ، بیله‌سوار – گرمی تا سه راهی صحرا و بیله‌ سوار – پارس‌ آباد و سربند از جمله جاده ‌های مهم شمال استان است که ساماندهی آن در اولویت است و دارای ردیف بودجه شده است.
نماینده مردم پارس‌ آباد و بیله ‌سوار در مجلس بیان کرد: از حدود یک سال گذشته طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی را در مجلس مطرح کردیم و قرار شد برای ساماندهی راه های اصلی مغان اعتبار لازم تخصیص یابد.
پورحسین تامین حقابه ارس را یادآور شد و گفت: حقابه مغان در گذشته بخوبی تسهیم نشده و بازنگری در آن ضروری است.
وی افزود: در سفر اخیر وزیر نیرو به اردبیل این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و قرار است در این باره تجدید نظر شود.
شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با داشتن اراضی وسیع زراعی ، ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار باغات مدرن میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر از شرکت های منحصر بفرد کشور محسوب می شود.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1157
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945999
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي