خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/07/13 11:53
شناسه خبر : 32949

ابلاغ اعتبارات ملی و استانی جهش تولید

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص اعتبارات ملی و استانی به منظور تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی اولویت دار و در راستای تحقق شعار به میزان بالغ بر ۳۱ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان را ابلاغ کرد. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه کشور، به منظور تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی اولویت دار و در راستای تحقق شعار جهش‌تولید در سال جاری، محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، تخصیص اعتبارات طرح‌های عمرانی ملی و استانی به میزان بالغ بر ۳۱ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان را ابلاغ کرد.

این منابع شامل طرح‌های عمرانی ملی به میزان ٢١٨٠٠ میلیارد تومان، طرح‌های استانی ویژه به میزان ١۶٧۴ میلیارد تومان، پروژه‌های استانی به میزان ۶٢٠٠ میلیارد تومان و اعتبارات متفرقه ازجمله طرح آب‌های مرزی و طرح گرمسیری ١۵٢٠ میلیارد تومان است.

 

با پرداخت این اعتبارات تعداد زیادی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی ازجمله مصوبات سفرهای استانی رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور تا پایان سال به بهره برداری می‌رسند که منجر به جهش تولید و اشتغال و توسعه ملی و منطقه‌ای خواهد شد.

 

بر این اساس در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی، اعتبارات مصوب طرح‌هایی که امسال به بهره برداری می‌رسند به طور کامل تخصیص یافته است.