19:25:02 - جمعه 21 اکتبر 2022
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
اجازه نمی دهیم صهیونیسیت ها در مرزهای ایران پایگاه داشته باشند/ اجرای مرحله آخر رزمایش اقتدار در دشت مغان
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونسیتی در قالب شرکت های مختلف در برخی از کشور های همسایه ما در مرز های شمالی در حال ایجاد پایگاه است که قطعا این اجازه را نمی دهیم که آنها در مرزهای ما پایگاهی داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از  سبلان ما ، ،سردار محمد پاکپور پیش از ظهر امروز  همزمان با برگزاری رزمایش اقتدار ایران قوی در نشست صمیمی با مردم پارس آباد مغان اظهار‌‌کرد: منطقه مغان به لحاظ آب و خاک حاصلخیز از مناطق خاص کشور است و مردم دشت مغان سالیان سال چه در دوران شوروی سابق و چه الان نقش اساسی در امنیت مرز ها و همچنین نقش ویژه ای در اقتصاد و کشاورزی ایفا کرده اند.

وی افزود: ما قریب به ده روز است که در منطقه شمال‌غرب کشور در حال برگزاری رزمایش هستیم برنامه های مختلف رزمایشی داریم اما مکان و زمان آن به حساسیت آن منطقه وابسته است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منطقه خلیج فارس برای کشورمان به دلیل تامین انرژی کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است برای همین در آنجا سالانه رزمایش های متعددی برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه منطقه ارس و قفقاز نیز از این حساسیت برخودار است تصریح کرد: تا زمانی که منطقه قره باغ در اشغال بود به آنجا نیرو اعزام کردیم و چندین شهید نیز دادیم، اما اگر تغییری در مرزهای ژئوپلیتیک انجام شود به هیچ وجه نمی پذیرم.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: دشمن اصلی ما یعنی رژیم صهیونسیتی در قالب شرکت های مختلف در برخی از کشور های همسایه ما در مرز های شمالی در حال ایجاد پایگاه  است که قطعا این  اجازه را نمی دهیم که آنها در مرزهای ما پایگاهی داشته باشند.

سردار پاکپور در ادامه سخنان خود با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: جمهوری اسلامی در هر جا که بخواهد و تهدیدی احساس کند لشکری عظیم از نیروهای مسلح را به آن منطقه اعزام و در آنجا مستقر می کند که این نشانه ای از قدرت نیرو های مسلح ایران است.

اجرای مرحله آخر رزمایش ایران قوی در دشت مغان

وی در همین رابطه افزود: ما در دوران دفاع مقدس هیچ تجهیزاتی نداشتیم اما به لطف خداوند به حدی از بازدارندگی رسیدیم که هیچکس هیچ کشوری در دنیا نمی‌تواند به کشور ما نگاه چپ کند‌.

وی با اشاره به پیام برگزاری رزمایش اقتدار ایران قوی تصریح کرد: ما بر سر منافع ملی و امنیت ملی خود با کسی شوخی نداریم و هیچ تغییری در مرز های که به منافع ملی و امنیت ملی ما ضربه بزند نمی‌پذیریم.

سردار پاکپور در پایان سخنان خود با بیان اینکه مرحله آخر رزمایش اقتدار ایران قوی در دشت مغان انجام می شود بیان کرد:از مردم مرز نشین استان های آذربایجان شرقی و غربی استان اردبیل و منطقه دشت مغان تقدیر و تشکر میکنم که سربازان و پاسداران خود مهمان نوازی کردند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 532
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872188
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي