14:39:07 - شنبه 15 سپتامبر 2018
با پخش مستقيم از شبكه استاني و سراسري؛
اجتماع بزرگ عزاداران حسینی پارس آباد هشتم محرم برگزار می شود
فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در پارس آبادمغان هشتم محرم برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا به نقل از آران مغان، علی علایی روز پنج شنبه در جلسه ستاد برگزاری مراسم شهرستان پارس آباد با تسلیت ماه محرم، اظهار کرد: اجتماع عزاداران حسینی طبق سنوات گذشته نیز امسال در چهارراه امام خمینی (ره) پارس آبادمغان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این اجتماع عظیم، اتحاد و وحدت مردم حسینی شهرستان پارس آباد به نمایش گذاشته می‌شود، افزود: این مراسم روز سه شنبه ۲۷ شهریور ماه و همزمان با هشتم محرم توسط واحد تولید صدا و سیمای مرکز اردبیل بطور مستقیم از شبکه سبلان و شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

فرماندار پارس آباد تصریح کرد: مردم ولایت مدار و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) شهرستان پارس آباد همان طور که پیش از این بارها ارادت قلبی خود را به ائمه اطهار (ع) اعلام کرده اند این بار نیز با حضور گسترده و منسجم خود در این مراسم مذهبی شرکت خواهند کرد.

در ادامه این جلسه مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل نیز گفت: ۳۵ نفر از عوامل واحد تولید صدا و سیمای مرکز اردبیل، جهت انعکاس اجتماع عزاداری مردم پارس آباد بصورت زنده و مستقیم در این شهرستان تلاش خواهند کرد.

ملا احمدی شعار حسینی صدا و سیمای مرکز اردبیل را در سال جاری را “بصیرت، مقاومت و عزت” اعلام کرد و افزود: با شناختی که از مردم پارس آباد دارم اهالی این منطقه در ۸ محرم بصیرت حسینی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: تجمع عزاداران حسینی پارس آباد، علاوه بر پخش از شبکه سبلان و رادیو اردبیل از شبکه های سراسری و حتی بین المللی بصورت زنده و مستقیم پوشش داده خواهد شد.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 5519
  • بازدید دیروز: 7132
  • کل بازدیدها: 4805134
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي