18:49:34 - سه‌شنبه 13 ژوئن 2017
رئیس جمعیت هلال احمر پارس‌آباد خبر داد
اجرای طرح ملی همای رحمت در سطح شهرستان پارس‌آباد
رئیس جمعیت هلال احمر پارس‌آباد از برگزاری طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش ارس رسا ، داور طاعتی نیری بعدازظهر امروز در مصاحبه با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند و احیا و ترویج سنت‌های حسنه در بین آحاد جامعه هم‌چون سال‌های گذشته برنامه طرح همای رحمت را با جذب حداکثری خیرین و نیکوکاران اجرا نموده است .

وی با اشاره به اینکه این طرح با حمایت خیرین در سطح شهرستان پارس‌آباد اجرا می‌شود، افزود: طرح ملی همای رحمت فرصتی طلایی است تا در ماه مبارک رمضان جمعیت هلال احمر با یاری توانمندان به یاری نیازمندان جامعه بپردازد.

رئیس جمعیت هلال احمر پارس‌آباد تصریح کرد: در این طرح تعداد ۲۵ نفر داوطلب و ۱۰نفر خیر مشارکت کرده‌اند که کمک‌های جمع آوری شده در قالب بسته‌های غذایی حمایتی و سفره‌های مهربانی در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

طاعتی از توزیع ۴۰ بسته حمایتی در بین نیازمندان و برپایی ۴ سفره مهربانی و اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم در سطح شهرستان پارس‌آباد خبر داد.

وی ضمن تشکر از مشارکت داوطلبان و خیرین  پارس‌آبادی افزود: جمعیت هلال احمر در هر زمانی آماده دریافت کمک‌های مردمی در حمایت از اقشار نیازمند و بی‌بضاعت است.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 622
  • بازدید دیروز: 1849
  • کل بازدیدها: 4872278
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي