15:08:46 - شنبه 16 مارس 2019
محمدزاده معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان پارس آباد؛
اجرای مرحله دوم طرح توانمند سازی و اشتغال ۵ هزار روستایی در هر سال
محمدزاده معاونت برنامه ریزی فرمانداری پارس آباد گفت: این طرح در راستای جزء ۱ بند الف ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور است که دولت را مکلف به اجرای این طرح ملی کرده است.

 

به گزارش پایگاه اطلاتع رسانی ارس رسا ؛ نشست مجری توانمند سازی اشتغال روستایی با معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان پارس آباد امروز شنبه در فرمانداری پارس آباد برگزار شد.

محمدزاده معاونت برنامه ریزی فرمانداری پارس آباد گفت: این طرح در راستای جزء ۱ بند الف ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور است که دولت را مکلف به اجرای این طرح ملی کرده است.

معاون برنامه ریزی فرماندار پارس آباد افزود: هدف از اجرای این طرح برنامه ریزی منطقه ای و تقویت اقتصاد روستایی و توسعه اقتصاد صادرات محور در طول اجرای قانون برنامه ششم توسعه  بوده و هر سال در ۵ هزار روستا و با توجه به استعدادها و پتانسیل های بومی و محیطی و قابلیت محلی اقتصادی منطقه و با مشارکت نیروهای محلی آن روستاها می باشد.

وی سهم شهرستان پارس آباد از این طرح را ۲۳ روستا عنوان کرد و خاطر نشان ساخت : بر این اساس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن تعیین سهمیه از ۵ هزار روستای مذکور برای هر یک از استان ها سهمیه شهرستان پارس آباد را ۲۳ روستا برای سال ۹۸ تعیین نموده است.

محمدزاده تصریح کرد: در این خصوص شیوه نامه تدوین برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ابلاغ شده و این سازمان با توجه به فرصت محدود با بهره گیری از تمامی ظرفیت استانی و سازمانی، مطالعات این طرح را به شرکت مهندسین مشاور یورت شهر سبلان برون سپاری نموده است.

او با بیان اینکه تمامی دهیاران و روسا و اعضای شوراهای اسلامی روستاها همکاری همه جانبه با این شرکت به عمل آورند،یادآور شد: اجرای سریع و انجام مطالعات به موقع این طرح موجب بهره مند شدن روستائیان از مزایا و مواهب این طرح خواهد شد.پ

 

خبرنگار: رضا امیرپور

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 505
  • بازدید دیروز: 7817
  • کل بازدیدها: 4945347
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي