خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
20/03/28 12:32
شناسه خبر : 32616

اجرای منع عبور و مرور در مسیر بیله سوار، گرمی به پارس آباد

وی از مردم خواست تا در خانه های خود مانده و به توصیه های بهداشتی توجه داشته باشند تا با توکل به خدا و کمک مردم زنجیره انتشار ویروس کرونا را در هم شکسته به حالت عادی بازگردیم. ...

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ با حضور فرماندار پارس آباد ایستگاه کنترل و محدود سازی ورود و خروج مسیر بیله سوار به پارس آباد در کنار پاسگاه سه راهی جاده پروژه فاصله دو کیلو متری روستای محمود آباد طالقانی ایجاد و از ورود مسافران و خودرو های غیر بومی به شهرستان پارس آباد مسدود شد.

حاجی پور فرماندار شهرستان پارس آباد با بیان اینکه این طرح با عنوان فاصله گذاری اجتماعی در سطح کشور و استان اردبیل در حال اجرا می باشد، گفت: متخلفان با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و یک ماه توقیفی خودرو و پرداخت هزینه ها اعمال قانون خواهند شد.

وی از مردم خواست تا در خانه های خود مانده و به توصیه های بهداشتی توجه داشته باشند تا با توکل به خدا و کمک مردم زنجیره انتشار ویروس کرونا را در هم شکسته به حالت عادی بازگردیم.

حاجی پور از تشدید جرایم و محدودیتهای خروج از شهر برای روز های ۱۲ و ۱۳ فروردین خبر داد و گفت: جرایم سنگین و اعمال قانون در انتظار متخلفان است و شهروندان برای خروج از خانه و شهر در این روزها برنامه ریزی نداشته باشند.