14:43:33 - چهارشنبه 9 ژانویه 2019
اجلاس فرماندهان مرزبانی ایران و آذربایجان فردا در بیله سوار برگزار می شود
فرمانده مرزبانی ناجا از برگزاری اجلاس فرماندهان مرزبانی دو کشور ایران و آذربایجان روز چهارشنبه(فردا) در بیله سوار خبر داد و گفت: در این نشست همه فرماندهان مرزبانی میدانی دو کشور حضور خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ارس رسا ؛ سردار “قاسم رضایی” عصر امروز سه شنبه در بدو ورود به پارس آباد مغان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در زمان حاضر هیچ گونه مشکلی در طول مرزهای دو کشور ایران و آذربایجان وجود ندارد و امنیت پایدار در این مرزها حاکم است.

وی افزود:۷۵۶کیلومتر مرز مشترک آبی و خاکی بین ایران و آذربایجان وجود دارد که این مرزها به لحاظ همکاری ها و روابط خوب یکی از امن ترین سرحدات کشور است.

وی با اشاره به روابط خوب مرزبانان دو کشور اظهار کرد: در سایه ی این روابط و همکاری های مطلوب ، مرزهای ایران و آذربایجان به مرزهای دوستی تبدیل شده است.

وی با تاکید بر حفظ امنیت و ارتقای آن در طول نوار مشترک ، ادامه داد: بین دو ملت ایران و آذربایجان ، علایق و اشتراکات فراوانی در زمینه های تاریخ، فرهنگ ، آداب و رسوم و اعتقادی وجود دارد و این در ایجاد و حفظ امنیت مرزها و تحکیم روابط مرزی تاثیر زیادی دارد.

رضایی اضافه کرد: براساس پروتکل و توافق فرماندهان مرزبانی دو کشور، برای اولین بار آیین لحظه تحویل سال نو با حضور مرزبانان دو کشور در یکی از نقاط صفر مرزی ایران و آذربایجان برگزار می شود که برپایی چنین مراسمی می تواند در تعمیق روابط دو کشور و ارتقای امنیت مرزها تاثیر گذار باشد.

این خبر حاکیست، در آیین استقبال از فرمانده مرزبانی ناجا، امام جمعه و فرماندار پارس آباد، فرماندهان مرزبانی و انتظامی استان، فرماندار بیله سوار و فرماندهان هنگ مرزی و نظامی و انتظامی منطقه حضور داشتند.

تازه های خبر
آمار وبسایت
  • بازدید امروز: 1799
  • بازدید دیروز: 1585
  • کل بازدیدها: 4904457
وب لوکس موسسه خیریه آرزو وب لوکس وب لوکس وب لوکس وب لوکس
چندرسانه اي